نسخه چاپی

دانشجوی حسابداری؛ قربانی جدید نهی از منكر

سه پسر شرور هنگام هنجارشكنی در خیابان، وقتی با تذكر دو جوان موتورسوار روبه رو شدند، یكی از آنها را به قتل رسانده و نفر دوم را راهی بیمارستان كردند.


سه پسر شرور هنگام هنجارشکنی در خیابان، وقتی با تذکر دو جوان موتورسوار روبه رو شدند، یکی از آنها را به قتل رسانده و نفر دوم را راهی بیمارستان کردند.
ساعت 21 ششم خرداد امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت به کلانتری 115 رازی اعلام شد.
با حضور مأموران در محل و بر اساس اظهارات شاهدان صحنه جنایت مشخص شد که سه سرنشین سمند، با مجروح کردن دو سرنشین موتورسیکلت بلافاصله از محل متواری شدند.
با حضور امدادگران اورژانس در محل و با وجود انجام اقدامات اولیه پزشکی یک نفر از سرنشینان موتوسیکلت به نام سهراب 20 ساله به علت شدت ضربات وارده به ناحیه شکم و گردن، در همان صحنه درگیری فوت و نفر دوم نیز به علت شدت جراحات به بیمارستان منتقل و تحت اقدامات درمانی قرار گرفت.
با اعلام خبر به پلیس آگاهی و مقام قضایی، بلافاصله پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات تخصصی برای شناسایی و دستگیری سه سرنشین سمند متواری، در دستور کار اداره دهم پلیس اگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
با توجه به تحقیقات به عمل آمده و شناسایی سمند متواری شده، کارآگاهان اداره دهم در همان شب حادثه به محل سکونت مالک خودرو واقع در منطقه سیدخندان مراجعه و در همان تحقیقات متوجه شدند که خودرو در اختیار پسر مالک قرار داشته است. محمد 22 ساله دستگیر و بلافاصله به مشارکت در درگیری و معرفی دو دوست خود به نام های علی اصغر 18 ساله و احمد 23 ساله اعتراف کرد.
علی اصغر در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: شب حادثه به همراه محمد و احمد، پس از مصرف مشروبات الکلی با خودرو در حال چرخیدن در حوالی میدان راه آهن بودیم که احمد توقف کرد و هر سه نفر از ماشین پیاده شدیم. در همین زمان یک موتورسیکلت با دو سرنشین توقف کرد و با دادن تذکر از ما درخواست کردند تا محل را ترک کنیم، اما من با چاقویی که همراه داشتم در حالیکه سرنشینان موتورسیکلت حتی از موتور پیاده نشده بودند، به آنها حمله ور شده و هر دو نفر آنها را با چاقو مورد حمله قرار دادم.
سرهنگ کارآگاه ˈآریا حاجی زادهˈ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اعلام نظریه پزشکی قانونی مبنی بر تست مثبت وجود الکل در خون هر سه متهم و سابقه دار بودن هر سه نفر آنها، گفت: مقتول پرونده دانشجوی رشته حسابداری یکی از دانشگاه های تهران و از خانواده ای مذهبی بود که برابر اظهارات مشابه شاهدان، به هیچ عنوان قصد درگیری با متهمان را نداشته و با توجه به نوع هنجارشکنی صورت گرفته از سوی متهمان تنها قصد تذکر دادن داشته که متأسفانه به قتل رسیده است.

۱۳۹۳/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...