نسخه چاپی

آخرین وضعیت جسمانی آیت‌ الله مهدوی‌ كنی

پزشك معالج آیت‌الله مهدوی‌كنی جزئیات جلسه تیم پزشكی با معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت را تشریح كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: پزشک معالج آیت‌الله مهدوی‌کنی جزئیات جلسه تیم پزشکی با معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت را تشریح کرد.

دکتر فضل‌الله صفی پزشک معالج آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری درباره تشکیل جلسه تیم پزشکی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت، گفت: معاون اول رئیس‌جمهور دستور تشکیل جلسه تیم پزشکی را داد تا بررسی شود که چه کارهایی می‌توان برای آیت‌الله مهدوی‌کنی انجام داد و در جلسه به این نتیجه رسیدیم که تمامی کارها توسط تیم پزشکی انجام شده و فقط باید صبر کرد.

وی درباره آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله مهدوی‌کنی اظهار داشت: پس از سکته قلبی و احیای قلب ایشان در لحظاتی که نارسایی قلبی داشتند به مغز آیت‌الله مهدوی‌کنی آسیب وارد شده و در حال حاضر تنها باید منتظر بود که علائمی از ایشان دیده شود.

دکتر صفی با رد اخباری مبنی بر مرگ مغزی شدن آیت‌الله مهدوی‌کنی، اظهار داشت: وی مرگ مغزی نشده و فقط به مغز ایشان آسیبی وارد شده و برای روشن شدن وضعیت ایشان باید صبر کرد.

بهبود وضعیت تنفسی آیت‌الله مهدوی کنی بدون تغییر در سایر علائم حیاتی

باشگاه خبرنگاران جوان: یکی از بستگان نزدیک رئیس مجلس خبرگان از بهبود وضعیت تنفسی ایشان خبر داد.

"آیت الله مهدوی کنی" رئیس مجلس خبرگان رهبری که روز چهارشنبه بر اثر عارضه قلبی به بیمارستان منتقل شد، هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان است.

آخرین وضعیت جسمی آیت‌الله مهدوی کنی از زبان یکی از بستگان نزدیک ایشان، بهبود وضعیت تنفسی بدون اندکی تغییر در سایر وضعیت حیاتی ایشان بوده است.

۱۳۹۳/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...