نسخه چاپی

خواب بازگشت بی هزینه فتنه گران هرگز تعبیر نخواهد شد

معقتدیم، خاتمی و جریان فكری وابسته به وی، باید هزینه بپردازند و كمترین هزینه آنان، توبه و عذرخواهی از نظام و مردم به واسطه آن همه اقدامات خیانت‌بار و جنایتكارانه‌شان در فتنه ۸۸ هست.

به گزارش نما به نقل از سراج24 ،پس از آنکه در آذر ماه سال گذشته فاش شد که اصلاح‌طلبان طرحی با نام «احیای محمد خاتمی» را به تصویب رسانده‌اند، بازوی القایی ـ روانی این جریان به طور هماهنگ اقدام به مطرح ساختن این مهره پشت پرده فتنه ۸۸ کرده و اخبار و گزارش‌های مختلفی درباره خاتمی منتشر کردند و این موج رسانه‌ای، این روزها گسترده‌تر از هر زمان دیگری است و به نظر می‌رسد هر چه به سال آینده و انتخابات این سال نزدیک شویم این طرح با گستردگی و جدیت بیشتری اجرا خواهد شد.

خاتمی نیز این روزها بر حجم فعالیت‌های خود افزوده است. دیدار با دانشجویان همسو، شرکت در برنامه‌های فرهنگسراها، دیدار با آزادشدگان فتنه و حتی ارسال پیام تبریک برای سومین سالگرد ازدواج یک بازیگر درجه چند سینما و تلویزیون و… بخشی از فعالیت‌های این روزهای خاتمی است. البته خاتمی این روزها سیاست‌ دیگری نیز دنبال می‌کند و آن، اغواگری و عوام‌فریبی وی با گفتن سخنان انقلابی و ارزشی است! خاتمی سعی وافر دارد که چهره مخدوش و خیانت‌بار خود و جریان و وابسته‌اش را ـ در سال‌های حاکمیتش در دوران اصلاحات و به‌ویژه فتنه ۸۸ ـ در نزد افکار عمومی، ترمیم و اصلاح نماید. از همین رو برخی اوقات، اخباری نیز از انتقاد وی به سران میدانی فتنه یعنی، موسوی و کروبی به گوش می‌رسد. تا چنین وانمود کند که وی نقشی در خیانت‌ها و جنایات این دو مهره سوخته نداشته است و البته در این میان، امید زیادی هم به جواب گرفتن از این عوام‌فریبی‌اش دارد. چرا که وی، بیشتر پشت ‌پرده فتنه ۸۸ بوده است و مانند موسوی و کروبی زیاد آشکار علیه نظام اقدام نکرده است.

اگرچه اسناد و شواهد بسیاری در دست داشتن خاتمی در این فتنه وجود دارد و حتی به علت همین نقش‌آفرینی‌اش در این فتنه، در دستگاه قضا نیز پرونده دارد . از طرفی، خاتمی به حمایت غربی‌ها به خود نیز امید دارد و از این رو چنین می‌پندارد که نظام فعلاً کاری به او نخواهد داشت و اگر با وی برخوردی انجام گیرد، با واکنش غرب مواجه خواهد شد! که این موضوع البته با توجه به وابستگی خاتمی و بخش افراطی جریان اصلاحات به بیگانگان امری دور از ذهن هم نیست و غربی‌ها هنوز هم به استفاده از پتانسیل‌ این جریان خیانت‌‌پیشه و سازشکار امید زیادی دارند و تنها راه نفوذ و فشار به نظام را، همین استفاده از گزینه اصلاح‌طلبان می‌دانند. از این رو، حمایت‌های مختلف از این جریان، کماکان ادامه دارد. اما نکته جالب و البته قابل تأمل دیگری نیز در بحث احیای خاتمی وجود دارد و آن اینکه، هر چند از قول وی بارها از عدم تقلب در انتخابات ۸۸ نقل قول‌هایی شده است، اما خاتمی و جریان فکری وابسته به وی هیچ‌گاه حاضر نیستند به‌طور علنی، دروغ تقلب انتخابات ۸۸ را اعلام کنند. البته دلیل هم دارند، چرا که اگر به طور علنی آن را اعلام کنند، هشت ماه خیانت وی و جریان تندروی اصلاحات در فتنه ۸۸ دامن آنان را بیش از پیش خواهد گرفت و آنگاه آنان باید به بسیاری از اقدامات آشکار و پنهان خود در این فتنه پاسخ دهند. نکته آخر اینکه، جریان اصلاحات به‌ویژه بخش‌ تندرو آن، برای احیای خاتمی و بازگشت بی‌هزینه او به نظام، برنامه‌ریزی‌های بسیاری را در نظر دارد. نکته مهمی که نباید از دید مردم و دلسوزان نظام دور بماند. معقتدیم، خاتمی و جریان فکری وابسته به وی، باید هزینه بپردازند و کمترین هزینه آنان، توبه و عذرخواهی از نظام و مردم به واسطه آن همه اقدامات خیانت‌بار و جنایتکارانه‌شان در فتنه ۸۸ هست. هر چند که به توبه و عذرخواهی آنان نیز اعتمادی نیست. اما آنچه مهم است اینکه، خواب بازگشت بی‌هزینه خاتمی و دیگر فتنه‌گران فتنه ۸۸ هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.

۱۳۹۳/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...