نسخه چاپی

مشكل جدید فوتبال ما : گرین كارت!

از وقتی پول وارد فوتبال ایران شد، زندگی ورزشكاران ما تغییرات فراوانی پیدا كرد؛ به این ترتیب كه زرق و برق زندگی هركدام از آنها زیاد شد، ماشین‌ها و خانه‌هایشان بزرگ و بزرگتر شد، هزینه‌هایشان در زندگی بیشتر شد و در كنار تمام این پیشرفت‌های اقتصادی، اقامت در كشور آمریكا هم به آن اضافه شد.

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، بیشتر بازیکنان و مربیانی که پول خوبی در این فوتبال درآوردند با گرفتن وکیل و مشاوره‌های حقوقی، موفق به دریافت گرین‌کارت کشور آمریکا شدند و طبق قوانین موجود در این کشور برای مهاجران، دارندگان گرین‌کارت باید دوبار در طول سال به آمریکا سفر کنند. این مسئله به معضل تازه فوتبال ایران تبدیل شده است، چراکه به محض پایان رقابت‌های لیگ، مربیان و بازیکنانی که باید در تمرینات تیم‌های خود حاضر شوند فرصت نمی‌کنند به امور حرفه‌ای‌شان برسند، چراکه باید چمدان خود را ببندند و راهی آمریکا شوند!باور کنید ما به گزینه خاصی اشاره نمی‌کنیم؛ یعنی نمی‌خواهیم یک مربی یا بازیکن خاص را در این میان ضایع کنیم. گرفتن گرین‌کارت در فوتبال ایران یک اپیدمی است و ربطی به یک یا چند نفر ندارد. بیشتر بازیکنان و مربیان به روزهایی فکر می‌کنند که دیگر در فوتبال نیستند و در نتیجه قصدشان از گرفتن اقامت آمریکا، داشتن یک زندگی راحت در سال‌های بازنشستگی است.

در هر حال تمرینات چند تیم به صورت جدی شروع شده اما برخی از بازیکنان و مربیان اجباراً باید به آمریکا سفر می‌کردند تا گرین‌کارت آنها دچار مشکل نشود و این مسئله صدای تعدادی از مدیران باشگاه‌ها را درآورده است.

۱۳۹۳/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...