نسخه چاپی

برگزاری تمرین تیم ملی زیر باران شدید سائوپائولو + تصاویر

بازیكنان تیم ملی بعدازظهر امروز تمرینات خود را زیر نظر كادر فنی پیگیری كردند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، بازیکنان تیم ملی که از صبح در کمپ کورینتیانس حضور داشتند، بعدازظهر امروز تمرینات خود را انجام دادند. تمرین امروز که دو ساعت و از 14:30 آغاز و تا 16:30 ادامه یافت با گرم کردن با توپ و بدون توپ آغاز شد و بازیکنان پس از گرم کردن وارد زمين اصلی شدند تا تمرینات تاکتیکی خود را آغاز کنند. پس از گذشت يک ساعت از تمرین، باران تندی در سائوپائولو باریدن گرفت و ملی پوشان يک ساعت و سی دقیقه باقی مانده را زیر باران شدید به تمرین پرداختند.

تمرینات تاکتيکی بازیکنان تیم ملی از روز گذشته آغاز شده و پس از گذشتن 72 ساعت از حضور در برزیل بازیکنان کم کم با شرایط آب و هوایی این کشور و تغییر ساعت هماهنگ تر شده و روز به روز تمرینات خود را با جديت و شور و اشتیاق بیشتری پيگيری می کنند.

تیم ملی قرار است روز يکشنبه و ساعت 15 به وقت برزیل و حدود ساعت 22:30 به وقت تهران به مصاف تیم ملی ترینیداد و توباگو برود. اين تيم روز گذشته و پس از انجام دیدار خود برابر آرژانتین به برزیل آمده و نخستين تمرین خود را عصر امروز در محل کمپ اختصاصی تیم ملی ایران و زمین شماره دو آن انجام داده است. لازم به ذکر است بنا بر هماهنگی به عمل آمده با فدراسیون فوتبال برزیل داوران بین المللی اين کشور این دیدار را قضاوت خواهند کرد و این دیدار در زمین اصلی باشگاه کورینتیانس انجام خواهد شد.

با توجه به ترافیک هر روزه سائوپائولو و علیرغم وجود اسکورت برای تیم ملی، رفت و آمد با کندی صورت می گیرد که از مهمترین دلایل آن می توان به بارش باران و از آن مهمتر اعتصاب کارکنان متروی برزیل اشاره کرد که موجب شده بسیاری از مردم برای رفت و آمد از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند و از اين رو ترافیک اين شهر صنعتی و بزرگ، امروز نسبت به روزهای قبل کمی بیشتر و متراکم تر شده بود.

2318070_301.jpg

2318071_857.jpg

2318073_442.jpg

2318084_279.jpg

۱۳۹۳/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...