نسخه چاپی

دلایلی برای شروع پیلاتس از همین امروز

نام این ورزش در ابتدا توسط ژوزف پیلاتس علم كنترل بدن نامگذاری شده بود كه پس از مرگ وی به دلیل احترام و حفظ یاد و خاطره او توسط بازماندگانش به نام پیلاتس متداول شد.

به گزارش نما به نقل از عصرایران، پیلاتس، روش تمرینی است که در سال 1920 توسط ژوزف پیلاتس پایه گذاری گردید و متشکل از ورزشهایی است که تمرکز روی پیشرفت انعطاف ، قدرت و تعادل در تمام اندامهای بدن دارند بدون اینکه عضلات از فرم طبیعی خود خارج شود. این روش تمرینی از حرکات کنترل شده ای تشکیل شده که بین بدن و مغز هارمونی فیزیکی ایجاد کرده و توانایی بدن افراد را در هر سن بالا می برد علاوه بر این کسانی که ورزش پیلاتس را انجام می دهند خواب بهتر عصبانیت کمتر استرس و خستگی کمتر خواهند داشت .

از آنجا که این روش تمرینی در وضعیتهای ایستاده،نشسته و خوابیده بدون طی مسافت و پرش و جهش انجام می گیرد آسیبهای ناشی از صدمات مفصلی را کاهش می دهد زیرا حرکات ورزشی در دامنه های حرکتی در سه وضعیت فوق با اجرای تنفسهای عمیق و انقباضهای عضلانی انجام می گیرد این ورزش همچنین می تواند مکملی برای سایر ورزشها و تمرینات شما باشد.

خیلی جالب است؛ احتمالا شما هم چند ده دلیل دارید که باعث می شود فکر کنید نمی توانید پیلاتس انجام دهید. شغلتان، فرزندانتان، کارهایی که باید هر چه زودتر انجامشان دهید و این فهرست همین طور ادامه دارد.

اما چرا یک نفس عمیق نمی‌کشید و درباره‌ی دلایلی فکر نمی‌کنید که باید همین حالا این فعالیت فوق‌العاده را شروع کنید؟ در اینجا ۸ دلیل خوب را یاداوری کرده‌ایم که شما را به شروع پیلاتس تشویق کند.

۱۳۹۳/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...