نسخه چاپی

یك بازیكن جدید در تمرین تیم ملی

كی روش گفت: برای این‌كه شكل تمرینی‌مان درست باشد، دفاع راست كم داشتیم. به همین دلیل از خانزاده كه بازیكن تیم ملی زیر 22 سال است دعوت كردیم كه به تمرین بزرگسالان بیاید. این اتفاق خوشایندی است كه بتوانیم باز هم از تیم زیر 22 سال بازیكن بگیریم.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، كارلوس كی روش زمانی كه با درخواست خبرنگاران برای مصاحبه مواجه شد به آن‌ها گفت: «خواهشا همه تان جمع شوید چون یك بار بیشتر توضیح نمی‌دهم. دوست ندارم یك موضوع را چند بار به دوربین‌های مختلف توضیح بدهم.»

او در مورد تمرین تیم ملی گفت: «از امروز جواد نكونام به تمرین تیم ملی اضافه شده بود. دو سه روز بود كه جواد به ایران برگشته بود ولی ما از او خواستیم استراحت كند و بعد به تمرین تیم ملی بیاید. »
كی روش ادامه داد: «امروز اگر دیده باشید، برای این‌كه شكل تمرینی‌مان درست باشد، دفاع راست كم داشتیم. به همین دلیل از خانزاده كه بازیكن تیم ملی زیر 22 سال است دعوت كردیم كه به تمرین بزرگسالان بیاید. این اتفاق خوشایندی است كه بتوانیم باز هم از تیم زیر 22 سال بازیكن بگیریم.»
كی روش در مورد مشكلات تیم ملی هم گفت: «یكی از مشكلات تیم ملی این است كه تیمی كه دارم باید به طور كامل در اختیارم باشد. شهاب گردان امروز مصدوم بود و فقط فروزان می‌توانست تمرین كند. به همین دلیل داخل یكی از دروازه‌ها آدمك فلزی گذاشتیم. ضمنا من به استقلال و پرسپولیس تبریك می‌گویم و امیدوارم از مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا هم صعود كنند. ولی تیم ملی به بازیكنان ملی‌پوش آن‌ها احتیاج دارد و آن‌ها باید برای بازی با قطر و ازبكستان در اختیار تیم ملی باشند. می‌دانم این باشگاه‌ها به ملی‌پوشان خود احتیاج دارند ولی آن‌ها باید در اختیار تیم ملی باشند و باید یك راهكاری برای این موضوع پیدا كنند.»
كی روش بعد از این جملات، گفت كه درباره بقیه مسائل بعدا صحبت می‌كند. اما یكی از خبرنگاران از او پرسید بازیكن جدیدی به تیم ملی دعوت نمی‌شود؟ كه كی روش در جوابش گفت: «نمی‌دانم. شما چیزی می‌دانید؟ به من هم بگویید.»

۱۳۹۱/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...