نسخه چاپی

شبكه سلطنت طلب پارس بررسي كرد؛

راز مخفی شدن «خاتمی» در توالت سازمان ملل

عکس خبري -راز مخفي شدن «خاتمي» در توالت سازمان ملل

كلینتون بیچاره گول خنده های خاتمی را خورده بود و فكر می كرد می تواند با جمهوری اسلامی مذاكره كند.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، شبکه سلطنت طلب پارس (ParsTV) چهارشنبه 26 اردیبهشت (15 (May. در گفت و گو با "حسن داعی" از چهره های سیاسی اپوزیسیون، به تحلیل روابط ایران و آمریکا پرداخت.
"حسن داعی" با تأکید بر اینکه "با وجود روحانیت، هرگز ایران با آمریکا مذاکره نخواهد کرد" گفت: «دولت آمریکا فکر می کند می تواند با جمهوری اسلامی مذاکره کند و رابطه داشته باشد اما نمی داند که این فکر، یک خیال خام است و هرگز جمهوری اسلامی با قدرتی که روحانیت در آن دارند، با آمریکا رابطه برقرار نمی کند.»
وی در ادامه با اشاره به ماجرایی که در سال 2000 بین آقای خاتمی رئیس جمهور پیشین ایران و بیل "کلینتون" رئیس جمهور وقت آمریکا اتفاق افتاد، افزود: «کلینتون بیچاره گول خنده های خاتمی را خورده بود و فکر می کرد می تواند با جمهوری اسلامی مذاکره کند. در سال 2000، محمد خاتمی برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک آمده بود. کلینتون به توصیه مشاورانش، برای شکستن یخ روابط آمریکا با ایران، در راهرو سازمان ملل منتظر ایستاد که مثلا به طور غیر منتظره با خاتمی روبرو شود و با وی دست دوستی دهد. اما محافظان خاتمی او را به توالت های سازمان ملل بردند و وی آنقدر در آنجا ماند تا بیل کلینتون خسته شد و مأیوسانه پی کار خود رفت.»
داعی در خاتمه گفت: «این توهم آقای کلینتون بود که فکر می کرد با آخوندها می تواند کنار بیاید، او صد جور به ایران امتیاز داد که نتیجه اش شد مخفی شدن خاتمی در توالت! مردم آمریکا و ایران در تمام این سال ها چوب توهمات رابطه آمریکا با ایران را خورده اند.»

۱۳۹۱/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...