نسخه چاپی

آخرین وضعیت سلامت آیت الله مهدوی كنی

یك منبع آگاه در مورد وضعیت درمانی حضرت آیت الله مهدوی كنی گفت كه در شرایطی كه وضعیت قلب و تنفس ایشان در حال بهبودی است، اما وضعیت مغزشان همچنان نامشخص است.

به گزارش نما، این منبع آگاه درگفت و گوی اختصاصی با ایرنا در تشریح حال وی گفت:در حالی که روز گذشته کلیه، کبد و لوزالمعده ایشان دچار اختلال شده بود امروز این مساله برطرف شده است.

وی در خصوص وضعیت قلب، فشارخون و نبض آیت الله مهدوی کنی گفت که هم اکنون قلب ایشان درحال بهبودی است و براساس پیش بینی پزشکان در صورت ادامه این روند دستگاه های پمپ قلب از بدن وی جدا خواهد شد تا قلب به تنهایی فعالیت کند.

این منبع آگاه افزود:علی رغم بهبودی وضعیت عمومی آیت الله مهدوی کنی نگرانی از صدمات وارده به مغز همچنان باقی مانده است.

وی اضافه کرد:مشکلات اصلی درمان وی ناشی از صدمات وارده به مغز است که بهبودی آن را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

وی در عین حال از مردم خواست برای سلامتی رییس مجلس خبرگان دعا کنند. آیت الله مهدوی کنی عصر 14 خرداد به دنبال عارضه قلبی به بیمارستان منتقل شد.

از زمان بستری شدن ایشان شماری از مسوولان کشوری و لشکری در دو روز گذشته با حضور در بیمارستان بهمن تهران از آیت الله محمد رضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرده اند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز پنجشنبه گذشته از آیت الله مهدوی کنی عیادت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری نیز ساعاتی پس از بستری شدن ایشان در بیمارستان در روز چهارشنبه - 14 خرداد - از آیت الله محمدرضا مهدوی کنی عیادت کرد و همچنین دستور ویژه ای به سید حسن هاشمی وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی برای بهره مندی از حداکثر امکانات پزشکی لازم برای مداوای آیت الله مهدوی کنی صادر کرد.

۱۳۹۳/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...