نسخه چاپی

تكذیب انتقال دانایی‌فر به آمریكا

سخنگوی وزارت كشور، با تكذیب خبرهای مطرح شده درباره انتقال دانایی‌فر به آمریكا، گفت:هیچ انگیزه‌ای وجود ندارد یك در جه‌دار ساده را با هواپیمای اختصاصی به امریكا انتقال دهند.

به گزارش نما، حسینعلی امیری با اشاره به آخرین وضعیت صداقتی شمشیرباز ربوده شده و ادعاهای مطرح شده مبنی بر درخواست ربایندگان برای دریافت ۵ میلیارد دلار جهت آزادی وی، گفت: این پرونده یک مسئله شخصی است و شواهدی که در صحنه جرم کشف شده نشان‌دهنده این است که این گروگانگیری از جنس و نوع امنیتی نیست.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس، با اعلام اینکه پرونده ربایش شمشیرباز تیم ملی هم‌اکنون در دستگاه قضایی استان سیستان و بلوچستان در حال رسیدگی است، افزود:‌ اطلاعات کامل‌تر درباره پیشرفت این پرونده باید از سوی دستگاه قضا این استان اعلام شود.

وی درباره موضوعات مطرح شده مبنی بر انتقال دانایی‌فر به آمریکا و دریافت تابعیت از سوی این کشور، گفت: من این موضوع و ادعا را کاملا تکذیب می‌کنم، زیرا دانایی‌فر تنها یک درجه‌دار ساده بوده و هیچ اطلاعاتی را در اختیار نداشته است و انگیزه‌ای وجود ندارد یک فرد را در این سطح با هواپیمای اختصاصی به امریکا انتقال دهند.

سخنگوی وزارت کشور، ادامه داد: امیدواریم شرایطی فراهم شود تا با همکاری دولت پاکستان زمینه آزادی دانایی‌فر فراهم شود.

گفتنی است، حامد صداقتی اوایل اردیبهشت به همراه دو نفر از دوستانش به نام‌های محمدعلی غفاری و مهدی حسینی در سفری تفریحی به جنوب کشور رفتند و سپس راهی زاهدان شدند. آنها تصمیم به بازگشت داشتند که در جاده خاش مورد حمله اشرار قرار گرفتند. بر اساس آنچه پلیس به اقوام این سه جوان اعلام کرده، آنها شامگاه ۱۲ اردیبهشت مورد حمله قرار گرفتند و در این درگیری محمدعلی غفاری هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد و دو نفر دیگر به گروگان گرفته شدند.

منبع:خانه ملت

۱۳۹۳/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...