نسخه چاپی

رونمایی از پیراهن جدید پرسپولیس

عکس خبري -رونمايي از پيراهن جديد پرسپوليس

مسئولان، كادر فنی و بازیكنان پرسپولیس از لباس جدید این تیم در سال جدید رونمایی كردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه پرسپولیس با شرکت تولیدی آل اشپورت برای تهیه البسه ورزشی این تیم برای فصل آینده به توافق رسیدند. از همین رو در جلسه‌ای در امارات که در آن زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس، دنیزلی، مهدوی‌کیا، زادمهر، زاید، پولادی، نصرتی، آودوکیچ حاضر بودند از پیراهن‌های جدید قرمزپوشان رونمایی شد.

این پیراهن‌ها با تخفیف 75 درصدی در سال جدید و بنابر نیازهای باشگاه تهیه خواهد شد.

زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس ضمن تشکر از مسئولان شرکت تولیدی آل اشپورت گفت: یادم هست روزی برای تیم ملی در زمانی که خودم در فدراسیون فوتبال سمت داشتم با تولیدی ایتالیایی قرارداد بستیم اما از اول با این تولیدی به مشکل برخوردیم. جنس‌های نامطلوب باعث شده بود همه ملی‌پوشان اعتراض کنند تا جایی که مجبور شدیم آرم تولیدی را روی لباس‌های کشورمان بزنیم و آنها را با 12 هزار تومان تن ملی‌پوشان کنیم اما اکنون با نگاه ویژه شرکت آل اشپورت قراردادی دو ساله با این شرکت داریم. قرارداد ما شامل تهیه پیراهن‌های تمرین و بازی خواهد بود.

جعفری مدیر شرکت آل اشپورت نیز ضمن تبریک صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هیچ منفعتی از فوتبال ایران به ما نرسیده و فقط به عشق خدمت به فوتبال وارد عرصه شده‌ایم. بالای 8 میلیون تومان اسپانسر تیم‌ها بوده‌ایم اما باور کنید برداشتی نداشته‌ایم.

در ادامه عکس‌هایی از مهدی مهدوی کیا که در تیم ملی حضور داشت به نمایش در آمد وی هم با اشاره به یکی از خاطراتش گفت: یادم هست چند سال قبل وقتی در ابوظبی بازی داشتیم هوا حدود 43 درجه بالای صفر بود. وقتی پس از گرم کردن داخل رختکن شدیم ناگهان همه بچه‌ها افتاده بودند و آن هم به خاطر هوای گرم امارات بود. دقیقه 5 همه به دنبال وقت بودند که از بیرون فریاد می‌زدند تازه 5 دقیقه از بازی گذشته است.

به گزارش فارس قرمز، سفید و مشکی 3 پیراهن پرسپولیس برای حضور در مسابقات در فصل آینده است. لباس تمرین این تیم به رنگ‌های طوسی، مشکی و سبز خواهد بود.

لباس‌های کادر فنی خاکستری با حاشیه‌های قرمزرنگ و مشکی به صورت یقه گرد تحویل مسئولان باشگاه داده خواهد شد.

تی‌شرت‌ها رنگ قرمز و مشکی و جوراب‌ها مشکی، سفید و قرمز هستند.

در این جلسه مسئولان باشگاه نظر دنیزلی را جویا شدند که او گفت: بازیکنان که این لباس‌ها را می‌پوشند باید در مورد آنها نظر بدهند. سپس بازیکنان به ارزیابی لباس‌ها پرداختند و نظرات خود را برای حاضرین تشریح کردند.

به گزارش فارس پرسپولیس پس از بازی با الشباب در امارات ماند و دوشنبه به جده می‌رود تا چهارشنبه 3 خرداد در تک دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف الاتحاد عربستان برود.

۱۳۹۱/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...