نسخه چاپی

بازتاب حاشیه سازی استقلالی ها در رسانه های عربی

عکس خبري -بازتاب حاشيه سازي استقلالي ها در رسانه هاي عربي

اعضای تیم استقلال پیش از سفر به ازبكستان اقداماتی را انجام دادند كه از سوی منتقدان و قدیمی های این تیم با واكنش روبرو شد این درحالی است كه علاوه بر قدیمی های استقلال رسانه های خارجی نیز این اخبار را پوشش دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال با حاشیه سازی در تمرینات و تحریم حضور در جلسات تمرینی ،شرایطي ایجاد کردند که رسانه های خارجی در خصوص این موضوع واکنش نشان داده و شرایط تیم استقلال را تحت الشعاع قرار دادند.

گفتنی است:گزارشات رسانه های عربی حاکی از آن بود که اعضای تیم استقلال ،در مقابل خواسته مربیان و مسئولان این تیم واکنش نشان داده و شرایط را طوری پیش بردند که مربیان نتوانستند در مقابل رفتار انها عکس العمل نشان دهند.

نکته جالب توجه در این گزارش ها این بود که رسانه های عربی،مدعی شدند که اعضای تیم استقلال بدون جریمه و یا محرومیت به تمرینات بازگشتند و اعضای این تیم در مقابل خواسته های اعضای این تیم کوتاه آمده و شرایط را تغییر دادند.

شایان ذکر است:بيشتر کارشناسان و رسانه های عربی رفتار اعضای تیم استقلال را ایده ال و درست اعلام نکردند و معتقدند که بازیکنان این تیم با این اقدام مقابل مسئولان و مربیان تیم ایستادند./

۱۳۹۱/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...