نسخه چاپی

كمك‌رسانی سپاه در مناطق سنی‌نشین جنوب

اعزام تیم‌های مردمیاری به مناطق سنی‌نشین در راستای سیاست كلان نیروی دریایی سپاه در زمینه محرومیت‌زدایی از مناطق محروم در شعاع جغرافیایی این نیرو اجرا شد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، در پی بازدیدهای فرماندهی منطقه پنجم دریایی سپاه و هیئت همراه از روستاها و مناطق محروم در محدوده جغرافیایی این منطقه در بندر لنگه، بندر شناس، بندر مغویه و بستک و شناسایی برخی از نقاط محروم، تیم‌هایی از این منطقه سپاه در قالب برنامه‌های مردمیاری به این نقاط اعزام شدند.

تیم های اعزامی به دستور فرمانده منطقه در 3 محور آموزشی، فرهنگی و اهدای اقلام ضروری و مصرفی موفق به انجام خدمات مردمیاری شدند.

در محور آموزشی و فرهنگی، کلاس هایی با موضوعات مختلف ویژه دانش آموزان ساکن در این مناطق دایر شد و با بهره‌گیری از برخی مربیان مجرب، موضوعات گوناگونی در قالب این کلاس‌ها مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در جریان این کلاس‌ها، دانش آموزانی که در طول سال تحصیلی جزو نفرات برتر بودند، با اهدای جوایزی مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.

اهدای موتور برق به برخی از روستاهایی که به دلایلی مشکل برق داشتند، توزیع سبد غذایی شامل برنج، روغن، رب گوجه، کنسرو ماهی و همچنین توزیع اقلام فرهنگی و لوازم التحریر برای بهره گیری دانش آموزان در اوقات فراغت از دیگر کمک هایی بود که توسط تیم های اعزامی صورت گرفت.

از جمله روستاهای سنی نشینی که تحت پوشش برنامه های طرح مردمیاری منطقه پنجم دریایی سپاه قرار گرفت می توان به روستای جونی، تم طلایی و کوه بدو اشاره کرد.

این برنامه در راستای سیاست کلان نیروی دریایی سپاه در زمینه محرومیت زدایی از مناطق محروم در شعاع جغرافیایی این نیرو اجرا شد و طرح های مردمیاری در زمینه سازندگی و عمران روستایی، احداث بیمارستان های صحرایی با خدمات درمانی و دارویی رایگان و ایجاد موج شکن ها و اسکله های صیادی برای بهره برداری ساکنان شهرها و روستاهای ساحل نشین از جمله طرح هایی است که در قالب این سیاست کلان همواره مورد توجه این نیرو قرار داشته و متناوبا شاهد اجرای این قبیل طرح ها در مناطق محروم تحت پوشش این نیرو هستیم.

۱۳۹۳/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...