نسخه چاپی

آتش سوزی اتوبوس اسكانیا در اتوبان قم

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از آتش گرفتن یك دستگاه اتوبوس اسكانیا در آزاد راه قم ـ تهران خبر داد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، اردشیر جمشیدی راد در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که از کرج به سمت اصفهان در حرکت بود در 35 کیلومتری قم به علت نقص در سیستم برق از ناحیه موتور دچار حریق شد.

وی ادامه داد: با اقدام به موقع راننده با استفاده از کپسول‌های در اختیار، آتش خاموش شده و همه مسافران سالم از اتوبوس پیاده شده و با وسیله نقلیه دیگری به مقصد انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم همچنین از وقوع دو فقره تصادف با سه کشته و یک مجروح در محورهای استان قم خبر داد و گفت: شب گذشته دو دستگاه موتورسیکلت در محور فرعی طایقان به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد که در نتیجه این حادثه هر دو راکب موتورسیکلت‌ها در دم فوت کرده و سرنشین یکی از موتورسیکلت‌ها مصدوم و توسط اورژانس برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

وی علت اصلی این حادثه را نقص در سیستم روشنایی یکی از موتورسیکلت‌ها و همچنین نداشتن کلاه ایمنی راکبان هر دو موتورسیکلت عنوان کرد.

جمشیدی‌راد با اعلام وقوع یک فقره تصادف دیگر بین یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه خودروی پیکان در کیلومتر 53 اتوبان قم ـ تهران افزود: در این حادثه سرنشین سواری پژو که در صندلی عقب نشسته بود به علت نبستن کمربند ایمنی به سمت جلو پرتاب شد و پس از برخورد با شیشه جلو در دم جان سپرد.

۱۳۹۳/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...