نسخه چاپی

اعلام حمایت ولیعهد سعودی از دولت مصر

ولیعهد عربستان ضمن شركت در مراسم تحلیف عبدالفتاح السیسی اعلام كرد كه دولت و ملت این كشور از مصر حمایت خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، "سلمان بن عبد العزیز آل سعود" روز یکشنبه هنگام ورود به قاهره برای شرکت در مراسم تحلیف عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور جدید مصر گفت: من از این مناسبت که نقطه تحول بزرگی برای مصر در جهت امنیت و ثبات و همچنین حرکت در مسیر توسعه پایدار است، خوشحالم.

وی با بیان اینکه انتخاب عبدالفتاح السیسی، نشانه ورود مصر به دوره جدید است، گفت: ملت برادر مصر در چنین روزی آینده خودش را به دست خودش رقم زده است تا با چالش روبرو شود و آینده ای را بنا کند که در خور توانایی ها و تمدن این کشور است.

وی ابراز اطمینان کرد که مصر با تمدن بزرگ و ملت بزرگواری که دارد می تواند دشواری ها را تحمل کند تا مصر نقش مسئولیت پذیر خود در جهان عرب و جامعه بین المللی را پیدا کند و دولت و ملت عربستان در کنار مصر در همه لحظات باقی خواهد ماند.

عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور جدید مصر امروز در دادگاه عالی قانون اساسی مصر سوگند یاد کرد.

عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور جدید مصر در سخنانی بعد از مراسم تحلیف خود و در مراسمی برای تحویل گرفتن قدرت از عدلی منصور رئیس جمهور موقت مصر، به صورت ویژه از پادشاه عربستان تشکر کرد و گفت: به صورت ویژه از پادشاه عربستان به دلیل حمایت‌هایی که از مصر داشته است سپاسگزارم.

السیسی گفت: ریاست جمهوری مصر افتخار و مسئولیت بزرگی برای من است و مصر در یک لحظه تاریخی به سر می‌برد که نقطه عطفی در تاریخ جدید مصر است.

۱۳۹۳/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...