نسخه چاپی

انصاری فرد در لیست یك باشگاه اروپایی

سران باشگاه تركیه ای، نام ستاره 21 ساله ایرانی را در فهرست رویایی خریدهای تابستانی شان قرار داده اند.

به گزارش نما به نقل از گل، سران باشگاه گنچلربیرلیگی اس کی ترکیه، نام کریم انصاری فرد، ستاره 21 ساله تیم ملی ایران و آقای گل این فصل رقابت های لیگ برتر را در صدر لیست خرید تابستانی اش قرار داده اند.

تی آر تی،شبکه تلویزیونی ملی ترکیه هم در وب سایت خبری اش، این خبر را تائید کرده است. انصاری فرد 21 ساله، مهاجم تیم سایپای کرج امسال با به ثمر رساندن 21 گل، عنوان آقای گلی لیگ ایران را مال خود کرد و البته طبق گزارش های منتشره، رضا فاضلی مدیربرنامه های سرشناس او، این روزها در حال مذاکره با باشگاه های آلمانی برای انتقال کریم به بوندس لیگاست.

تیم گنچلربیرلیگی رقابت های فصل گذشته لیگ ترکیه را در رده نهم به پایان برد و اکنون برای جذب کریم انصاری فرد ابراز تمایل کرده است.
سران این باشگاه که در آنکارا قرار هستند به دنبال جانشینی برای هرووه توم، مهاجم اصلی تیمشان هستند و بازی انصاری فرد در دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل آلبانی که روز 27 می در استانبول برگزار خواهد شد را نیز از نزدیک دنبال خواهند نمود.
سران این باشگاه ترکیه ای، اخیرا با هرووه توم، مهاجم تیمشان خداحافظی کرده اند و در حال حاضر ارمین زک، تنها مهاجم این تیم است که تمام طول فصل گذشته را با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد.

۱۳۹۱/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...