نسخه چاپی

قوچان نژاد: این گلزنی ها برایم بی اهمیت است

عکس خبري -قوچان نژاد: اين گلزني ها برايم بي اهميت است

رضا قوچان نژاد موفق شد دهمین گلش را درسیزدهمین بازی ملی اش مقابل ترینیدادو توباگو به ثمر برساند. آماری خیره كننده از مهاجم فوتبال ایران كه او را نسبت به همه مهاجمان فوتبال كشورمان متمایزمی كند...

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته (یکشنبه) موفق شد در آخرین دیدار دوستانه خود قبل از جام‌جهانی با دو گل ترینیداد و توباگو را شکست دهد.

رضا قوچان‌نژاد، مهاجم گلزن تیم ملی ایران که شب گذشته موفق شد گل دوم ایران را به ثمر برساند، پس از پایان مسابقه گفت: خیلی خوشحالیم که با کسب پیروزی به استقبال جام جهانی 2014 برزیل می‌رویم. در روزهای گذشته بازیکنان شرایط خوبی داشتند و خوشحالیم که توانستیم برابر ترینیداد و توباگو به پیروزی برسیم. البته پیروزی در دیدارهای دوستانه چندان مهم نیست و اهمیتی ندارد. تنها نکته مثبت این پیروزی افزایش روحیه بازیکنان پیش از شروع جام‌جهانی است. این پیروزی به ما کمک خواهد کرد تا انگیزه ما بالا برود.

مهاجم ایرانی چارلتون در ادامه گفت: بی‌صبرانه منتظر آغاز جام‌جهانی هستیم. در تمریناتی که در کمپ "کورینتیانس" داشتیم به خوبی توانستیم به فرم مطلوبی برسیم. اکنون همه بازیکنان به چیزی جز آغاز جام‌جهانی فکر نمی‌کنند.

قوچان‌نژاد در 13 مسابقه 10 گل برای تیم ملی ایران به ثمر رساند و نشان داد که مهاجم گلزنی است. او درباره آمار گلزنی خود نیز گفت: برای کل تیم خوشحالم. مهم نیست که من گل زدم یا پاس گل دادم و یا این که بازی خوبی را به نمایش گذاشتم. مهم این است که تیم توانست به پیروزی برسد. بازی خوب تیمی را به بازی خوب فردی ترجیح می‌دهم. این همان چیزی است که تلاش می‌کنیم به آن برسیم.

تیم ملی ایران امروز (دوشنبه) صبح تمرینی در برزیل نخواهد داشت و به استراحت می‌پردازد و بعدازظهر در تمرینی که خبرنگاران می‌توانند در آن حضور داشته باشند، به تمرین خواهند پرداخت.


۱۳۹۳/۳/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...