نسخه چاپی

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال

باشگاه استقلال با بازیكنان جدید خود قرارداد امضا كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مسئولان باشگاه استقلال طي چند روز گذشته به صورت پنهاني با بازيکناني که امير قلعه‌نويي مد نظر داشت گفت‌و گوهايي را انجام داده و به توافقات نهايي دست پيدا کردند.

امير قلعه‌نويي امروز مدعي شد با 3 بازيکن به توافق نهايي رسيده که اين سه نفر اميد ابراهيمي، ميلاد فخرالديني و سجاد شهباززاده هستند.

اين سه بازيکن طي هفته گذشته در توافقاتي که با نظري جويباري داشتند با استقلال قرارداد امضا کردند ولي از سوي ديگر باشگاه استقلال با دو بازيکن ديگر هم به توافق نهايي رسيده و قرار است باشگاه به زودي نام آنها را اعلام کند.

با پيگيري هاي خبرنگار فارس، مشخص شد محمد حسن زاده مهاجم داماش گيلان و محسن کريمي هافبک تيم فوتبال پيکان دو بازيکني هستند که کار انتقال آنها به استقلال مراحل پاياني را طي کرده و اگر اتفاق خاضي رخ ندهد اين دو بازيکن هم در فصل جديد پيراهن آبي را بر تن خواهند کرد.محسن کريمي سهميه بازيکن اميد محسوب مي‌شود.

محمد نوري بازيکني است که گفته مي‌شود با استقلال مذاکراتي داشته اما اين بازيکن اين مذاکرات را نه تاييد مي‌کند و نه تکذيب. ظاهرا قرار است نوري اول تکليف خود را با باشگاه پرسپوليس مشخص کند و سپس تصميم نهايي را بگيرد.

مسئولان باشگاه استقلال پس از مذاکراتي که با اسماعيل شريفات داشتند نتوانستند او را به خدمت بگيرند و از سويي علي حمودي نيز ديگر بازيکني است که بازگشتش به جمع آبي‌پوشان منتفي است.

در صورتي که نوري موفق شود به استقلال بيايد و با آبي‌ها قرارداد ببندد ششمين سهيمه ليگ برتري و آخرين شکار آبي‌پوشان خواهد بود هر چند در اين بين مذاکرات با بختيار رحماني ادامه دار خواهد بود.

پيش از اين باشگاه استقلال با محمدرضا خرسندنيا از پديده مشهد به توافق رسيد و با اين بازيکن قرارداد بست. همچنين فرزين گروسي دروزاه بان جوان از تيم مس سونگون تبريز به عنوان سهميه زير 23 سال به عضويت آبي‌ها در آمد.

قرار است مسئولان استقلال طي روزهاي آينده با بازيکناني مثل پژمان نوري، مبعلي، عمران‌زاده، قاضي،برهاني، رحمتي، ساموئل و بازيکنان ملي‌پوش خود مذاکرات جدي را براي تمديد قرارداد انجام خواهد داد.

۱۳۹۳/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...