نسخه چاپی

قوچان‌نژاد: برای جام جهانی آماده‌ایم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاكید كرد كه در دیدار تداركاتی برابر ترینیداد و توباگو بازی قابل قبولی ارائه دادند.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رضا قوچان‌نژاد در مورد دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ترینیدادوتوباگو اظهار داشت: بازی خوبی بود و بازیکنان تیم ملی خیلی خوب بازی کردند. در نیمه اول فشرده و تاکتیکی بازی کردیم و معتقدم از لحاظ تیمی نیز بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم. در واقع از لحاظ تیمی خیلی خوب کار کردیم. با هم پرس و در نهایت با یک سیستم کامل حمله کردیم که باعث شد پیروز میدان باشیم.

وی افزود: بازی چند روز پیش ترینیدادوتوباگو برابر آرژانتین را آنالیز کرده بودیم و آرژانتین به سختی برابر این تیم به گل رسید.

قوچان‌نژاد خاطرنشان کرد: در نیمه اول حاج‌صفی گل بسیار زیبایی زد و در نیمه دوم هم تیم ایران بازی را خوب ادامه داد. بازی خوبی انجام دادیم و امیدوارم تا هفته بعد که رقابت‌های جام جهانی آغاز می‌شود، به همین صورت ادامه دهیم.

وی درباره گلی که برابر این تیم به ثمر رساند گفت: روی یک حرکت خیلی قشنگ که با همکاری و پاسکاری بین من، حیدری و داژگه وجود داشت به گل رسیدیم. حیدری از طرف راست با من پاسکاری کرد و بعد از آن پاسکاری که بین من و اشکان به وجود آمد در منطقه ۱۸ قدم تشخیص دادم تا از چه زاویه‌ای توپ را وارد دروازه کنم که در نهایت با به ثمر رسیدن گل، فکر می‌کنم گل قشنگی وارد دروازه ترینیداد و توباگو شد. این گل به نظر من خیلی هم شیرین بود و البته شروع آن و همکاری تیمی که به‌وجود آمد بهتر و شیرین‌تر بود.

۱۳۹۳/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...