نسخه چاپی

استاد حامی همجنس‌گرایی در دانشگاه امام صادق!

عکس خبري -استاد حامي همجنس‌گرايي در دانشگاه امام صادق!

در هفته گذشته «كلی جیمز كلارك» فیلسوف مشهور آمریكایی در دانشگاه امام صادق علیه السلام حضور یافته و با برخی از اساتید و دانشجویان دانشگاه نیز دیدار كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرنامه صادق، هفته گذشته در محوطه استخر جنب مسجد دانشگاه گردهمایی چند نفره ای با حضور یک میهمان خاص آمریکایی برگزار شده است. در این جلسه که در آن چند دانشجوی رشته فلسفه و تعدادی از اساتید دانشکده الهیات حضور داشته اند «کلی جیمز کلارک» فیلسوف مشهور آمریکایی حضور داشته است.

این استاد دانشگاه نوتردام آمریکا که در واقع به دعوت بنیاد علمی فرهنگی استاد مطهری و برای شرکت در همایش بین المللی اندیشه های استاد مطهری در قم حضور یافته بود، پس از ایراد سخنرانی در این همایش با حضور در دانشگاه امام صادق علیه السلام با جمعی از اساتید مطرح دانشگاه و برخی دانشجویان رشته فلسفه دیدار و گفتگو کرد.celark

خاطرنشان می گردد پروفسور کلارک طی یادداشتی که از وی در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است به حمایت از همجنس گرایی پرداخته است.

گفتنی است این فیلسوف آمریکایی که قرار بود روز گذشته در کارگاه فلسفه دین دانشگاه رضوی مشهد به ایراد سخنرانی بپردازد با اعتراضات دانشجویان این دانشگاه مواجه شده و مسئولین این دانشگاه مجبور به لغو این کارگاه شدند.

این سایت می نویسد: به نظر می رسد ضرورت های یک محیط دانشگاهی و علمی ایجاب می کند تا اساتید و صاحبنظران مختلف با دیدگاه های متفاوت در کنار یکدیگر به گفتگو نشسته و به بررسی و نقد آراء یکدیگر بپردازند.

۱۳۹۳/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...