نسخه چاپی

این صحبتها چوب حراج به حجاب و عفاف بود!

از سوی بیگانگان حركتی سامان شده هدایت می شود كه در كشور ما لیبرالیسم فرهنگی حاكم شود و گویا این دولت اصولگرا به این مطلب نرسیده كه این لیبرالیسم فرهنگی كه دشمن دامن می زند را با صحبت ها و چراغ سبزهاشان دامن نزنند ؛ صحبت های رییس دولت در مجلس درباره حجاب ، چوب حراج به حجاب و عفاف بود!

محمد تقی رهبر رییس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در گفتگو با "اعتدال" ، گفت: این دولت با عملکردش در بحث حجاب به این موضوع لطمه زد ، آقایان با این حرف هایی که زدند و سخنان آقای احمدی نژاد مبنی بر اینکه گیر به دخترها و پسر ها ندهیم و اینگونه مصاحبه ها ، حجاب را با چالش مواجه کرد ؛ اینها اصلا درک نمی کنند که حرف و دغدغه ما کجاست و بحث دختر و پسر مدرسه ای نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از سوی بیگانگان حرکتی سامان شده هدایت می شود که در کشور ما لیبرالیسم فرهنگی حاکم شود و گویا این دولت اصولگرا به این مطلب نرسیده که این لیبرالیسم فرهنگی که دشمن دامن می زند را با صحبت ها و چراغ سبزهاشان دامن نزنند ؛ صحبت های رییس دولت در مجلس درباره حجاب ، چوب حراج به حجاب و عفاف بود!

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: متاسفانه بنده به عنوان نماینده ای که شاهد حرف ها و عملکرد ها بوده ام، می گویم این دولت که برای موضوع حجاب ، عفاف و فرهنگ تقصیر فراوان کرده است ، باید در محضر خدا پاسخگوی کوتاهی و تقصیر های خود باشد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: مجلس نهم وظیفه دینی و شرعی خود را انجام دهد و به جد پی گیر مساله حجاب شود ؛ مطالبات فرهنگی را پیگیر باشد تا دولتی بر سر کار بیاید که از نگاه لیبرالی عقب بکشد و نگاه ارزشی به مسائل داشته باشد.

۱۳۹۱/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...