نسخه چاپی

موسوی: به فینالیست شدن خیلی خوشبینم

سید یا همان محمد موسوی عراقی صدایش از خستگی در نمی‌آید.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین: بعد از سفر 27 ساعته، سرعتي‌زن تيم‌ملي معتقد است تمرين شاداب قبل از بازي با برزيل به داد تيم رسيد. به نظر او به‌رغم سختي كار، ايران مي‌تواند از 6 بازي خانگي بيشترين امتياز را بگيرد.

* در ايتاليا خيلي سخت گذشت؟

بازي با ايتاليا خيلي فشار آورد. اتفاقي افتاد كه انگار ماتم‌زده بوديم. از تهران هم فشار وارد مي‌شد. انگار كه ايتاليا تيم افغانستان بود كه ما به آن باختيم. وضعيت تيم اصلاً خوب نبود. همه بچه‌ها به هم ريخته بودند و خودخوري مي‌كردند. جو تيم خيلي ناراحت‌كننده بود. حتي بچه‌ها ميل به خوردن غذا نداشتند.

* باخت به ايتاليا به همان مشكل هميشگي بازي اول برمي‌گردد؟

براي ما هميشه بازي اول دستگرمي است تا به بازي‌هاي بعدي برسيم. البته امسال شرايط تيم فرق مي‌كرد، مربي عوض شده بود و بعضي بچه‌ها. بدشانسي ما درليگ جهاني اين است كه بازي اول هميشه به بهترين تيم‌ها مي‌خوريم. سال قبل به روسيه خورديم و امسال ايتاليا. روسيه امسال به تيم سومش آمده و ايتاليا هم با بهترين نفراتش.

* چطور در برزيل شرايط فرق كرد؟

تمرين شاداب قبل از بازي اول با برزيل به داد تيم رسيد. تيم برگشت. وقتي ست دوم را هم گرفتيم، روحيه بچه‌ها بالا رفت اما نشد كه ببريم. البته من خدا را شكر مي‌كنم كه نبرديم چون اگر مي‌برديم توقعات بيشتر مي‌شد و همه فكر مي‌كردند بايد در تهران برزيل را 25-15 ببريم. ما جمعه كار سخت‌تري داريم. بازي جمعه، براي برزيل حكم مرگ و زندگي را دارد، آنها براي ماندن بايد امتياز بگيرند، در نتيجه كار ما خيلي خيلي سخت مي‌شود. در برزيل هم همين‌طور بود، رسانه‌هايشان فشار مي‌آوردند، طوري كه رزنده شاگردانش را ممنوع‌المصاحبه كرده بود.

* شرايط تيم در بازي دوم ايده‌آل بود؟

بازي اول سه ساعت طول كشيد. با گرم كردن هم شد چهار ساعت. بعد از بازي كسي ناي رفتن به اتوبوس را هم نداشت. سر ناهار كواچ گفت استراحت كنيد اما كسي از ناراحتي خوابش نبرد. بعد گفت مي‌رويم تمرين. همه ترسيدند. خودش در سالن گفت تمرين جدي نداريم. فقط مي‌خواهم اشتباهاتتان را به صورت تئوري در زمين بگويم. با نكته‌هايي كه گفت ذهن ما براي بازي دوم بازتر شد. نقطه قوت و ضعف حريف را گفت. حركتي كه تا به حال از هيچ مربي‌اي نديده بودم. او بازي اول را در زمين آناليز كرد. همين‌طور كارهايي كه بايد انجام مي‌داديم. بعد هم تمرين كششي و توپ سبك داشتيم. متوجه شديم اگر اشتباه نكنيم، مي‌توانيم برزيل را شكست دهيم. در حالي كه فكر نمي‌كرديم برزيل را ببريم اما در بازي دوم ديديم كه مي‌توانيم.

* بازي در تهران كار تيم را مشكل مي‌كند؟

شرايط خيلي خوب است. 18 امتياز در بازي‌هاي خانگي داريم،اگر بتوانيم بيشترين امتياز را بگيريم شرايط بهتر هم مي‌شود. خيلي خوب است كه ايتاليا همه را برده چراكه خودشان ميزبان هستند و با اين شرايط دو تيم بالا مي‌روند. اگر همه بازي‌ها برد و باخت مي‌شد شانس كمتر مي‌شد. بالاخره حمايت تماشاگران هست و ما هم مي‌رويم تا خوب بازي كنيم.

* به صعود ايران چقدر اميدواري؟

خيلي خوشبينم. من دو، دو تا چهارتا كردم، فكر كنم حتي تيم مي‌تواند جلوتر هم برود. مهم اين است كه صعود كنيم. آن وقت اگر تيم‌هايي مثل روسيه و برزيل نيايند و با تيم‌هايي بازي كنيم كه اعتماد به نفس بردشان را داريم شانس زيادي براي رفتن روي سكو پيدا مي‌كنيم.

* سفرخسته‌كننده‌اي بود؟

از هتل كه راه افتاديم تا برسيم به خانه دقيقاً شد 27 ساعت. سفر طولاني‌اي كه روي صندلي تنگ اكونومي هم بنشيني. مهماندارها از دست ما كلافه شده بودند، آنقدر كه ما را از زير صندلي‌ها جمع مي‌كردند. حتي ايراني‌هاي مقيم كانادا و آمريكا هم شاكي شده بودند. مي‌گفتند چرا براي شما بيزينس كلاس نمي‌گيرند كه ما برايشان توضيح داديم فدراسيون جهاني بليت تهيه مي‌كند. البته ما پيشنهاد داده بوديم مابه‌التفاوت را فدراسيون بدهد اما نمي‌دانم چرا نشده بود.

۱۳۹۳/۳/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...