نسخه چاپی

سارقان مسلح در تعقیب مربیان بوسنی در سائوپائولو

اعضای كادر مربیگری تیم ملی فوتبال بوسنی دوشنبه شب در نزدیكی هتل محل اقامت خود در برزیل از یك سرقت مسلحانه جان سالم به در بردند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، در این اتفاق خوشبختانه پلیس سر رسید و سارقان بعد از مشاهده آنها پا به فرار گذاشتند.

رسانه های بوسنی در این مورد اعلام کردند که سافت ساسیچ و همراهان او برای پیاده روی به بیرون از هتل محل اقامت خود در سائوپائولو رفته بودند که این سه سارق مسلح سوار بر دوچرخه شروع به تعقیب آنها کردند.

خبرها حاکی از آن است که سارقان چند صد متری مربیان بوسنی را تعقیب کردند اما بعد از شنیدن صدای آژیر خودروی پلیس در لحظات آخر، در مسیرهای مختلف پا به فرار گذاشتند و به همین دلیل پلیس موفق به دستگیری آنها نشد.

بعد از این اتفاق مربیان تیم بوسنی که موضوع را به شوخی گرفته بودند، هنگام بازگشت به هتل گفتند که خیلی بدتر از آن را در خیابان های بوسنی و هرزگوین دیده اند.

بنابراین گزارش، تمامی تیم های حاضر در جام جهانی تحت محافظت پلیس و ارتش برزیل قرار دارند اما ظاهرا کادر مربیگری تیم بوسنی در مورد برنامه خود برای خروج خود از هتل و پیاده روی در ساحل هیچ اطلاعی به آنها نداده بودند.

تیم ملی فوتبال بوسنی در گروه F جام جهانی با تیم های آرژانتین، ایران و نیجریه همگروه است و نخستین دیدار خود را یکشنبه آینده در ریودوژانیرو مقابل آرژانتین برگزار می کند.

۱۳۹۳/۳/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...