نسخه چاپی

ناراحتی خادم از بدقولی معاون رئیس‌جمهور

رئیس فدراسیون كشتی ضمن ابراز گلایه از عدم حضور اسحاق جهانگیری معاون رئیس‌جمهور اظهار داشت: آقای جهانگیری قول داده بودند كه در این جلسه حاضر شوند.

به گزارش نما به نقل از فارس، رسول خادم در نشستی که عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان و کشتی‌گیران آزاد و فرنگی برگزار شده بود، ضمن ابراز گلایه از عدم حضور اسحاق جهانگیری معاون رئیس‌جمهور اظهار داشت: آقای جهانگیری قول داده بودند که در این جلسه حاضر شوند اما نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ نداد. ما در مسابقات مختلف چه کشتی آزاد و چه فرنگی توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم، با وجود محدویت‌هایی که داشتییم جا دارد از همه کشتی‌گیران، مربیان و کسانی که زحمت کشیده‌اند، تشکر کنم.

وی ادامه داد: در هفته آینده انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود و پس از آن اردوهای تیم ملی برای مسابقات جهانی و آسیایی برگزار خواهد شد. با توجه به نتایجی که کشتی‌گیران این شایستگی وجود دارد که توجه بیشتری به کشتی شود گرچه همیشه از جامعه کشتی نجابت ویژه و خاصی انتظار می‌رود که باید این موضوع هم حفظ شود و کشتی‌گیران سعه صدر خود را داشته باشند اما امیدوارم مدیران ارشد در کنار خانواده کشتی بیشتر حضور داشته باشد.

۱۳۹۳/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...