نسخه چاپی

سعیدی:ازكمك سپاه به‌‌دولت استقبال‌نشد

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به آمادگی سپاه برای كمك رسانی به دولت در حوزه‌های مختلف، گفت: متاسفانه استقبال خوبی از سوی دولت برای كمك سپاه نشد و نمی‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در نشست خبری طی سخنانی با اشاره به آمادگی سپاه برای کمک رسانی به دولت در حوزه های مختلف، گفت: متاسفانه استقبال خوبی از سوی دولت برای کمک سپاه نشد و نمی‌شود.

سعیدی تاکید کرد: این اعلام آمادگی به معنی سهم خواهی نیست ولی خب اینطور تعبیر شد.

سعیدی در پاسخ به سوال ایسنا درخصوص سخنان اخیر رییس ستاد کل نیروهای مسلح درباره رسانه ها گفت: در خصوص سخنان سردار فیروزآبادی دو نگاه مطرح است یکی نقد منطقی و منصفانه است که هیچ کس مخالف نیست و در واقع نقد زمینه رشد را فراهم می کند. نگاه دوم این است که اطلاعاتی را بدون دقت در جوانب، روی سایت ببریم که سردار فیروزآبادی گفتند چرا برخی از رسانه‌هایی که به نوعی می توانند منتسب به نیروهای مسلح باشند در انتشار خبر دقت لازم را نمی کنند. از خبرگزاری هایی مانند فارس که به امانتداری و دقت کاملا توجه دارند، انتظار است جامعیت لازم را رعایت کنند. گاهی ممکن است خبری منتشر شود که عوارض داشته باشد.

وی ادامه داد: باید در نقد دقت شود تا هزینه بی‌خودی پرداخت نکنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: البته هیچ کس حتی آقای روحانی مخالف نقد نیست اما باید واقعیت‌هایی را بگوییم که زمینه‌ساز رشد جامعه بوده و از سر دلسوزی باشد بجای ایجاد ناراحتی.

سعیدی در پاسخ به دیگر سوال خبرگزاری ایسنا درخصوص فیلم منتشر شده از فرمانده کل سپاه نیز گفت: هر کس می‌تواند از هر صحبتی برداشت خودش را بکند که این برداشت می تواند با ذهن گوینده متفاوت باشد و فکر نمی کنم پرداختن به این موضوع الان لزومی داشته باشد. البته بنده این فیلم را ندیدم اما بُریدن قبل و بعد کلام نمی تواند نظر گوینده را منتقل کند.

۱۳۹۳/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...