نسخه چاپی

رسایی به دلایل شخصی به برزیل نرفت

رئیس كمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رسایی به دلایل شخصی به سفر برزیل نمی‌رود، به همین دلیل حسین آذین به همراه دو كارشناس به این سفر خواهند رفت.

به گزارش نما، محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل 90 خانه ملت در حاشیه جلسه علنی امروز سه‌شنبه پارلمان در پاسخ به سوالی پیرامون اعزام یک نماینده از اعضای کمیسیون اصل 90 به برزیل اظهار داشت: اعزام نماینده از سوی کمیسیون به برزیل در راستای پرونده فساد در فوتبال صورت گرفت.

وی افزود: با لحاظ اینکه در دوره گذشته جام جهانی اتفاقاتی در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی افتاد، تصمیم بر این شد که یکی از اعضای کمیسیون به برزیل اعزام شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای رسایی از سوی کمیسیون اصل 90 برای سفر به برزیل انتخاب شد، تصریح کرد: این اقدام در راستای مباحث فوتبالی و جلوگیری از فساد صورت گرفت که آقای رسایی اعلام کرد به دلایل شخصی نمی‌تواند به این سفر برود.

وی اضافه کرد: کمیسیون به دلیل عدم سفر آقای رسایی تصمیم گرفت که آقای حسین آذین (نماینده رفسنجان) به همراه دو کارشناس کمیسیون به برزیل عازم شوند.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...