نسخه چاپی

وزیری كه گاهی بستری می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: من به شخصه یك بار با سر به روی تشك كشتی خوردم و هنوز نیز گاهی بستری می‌شوم.

به گزارش نما، محمود گودرزی در مراسم تجلیل از کشتی‌گیران مسابقات جام جهانی اظهار داشت: از هیئت رئیسه فدراسیون کشتی تشکر می‌کنم و از اینکه خادم در جایگاه درستی نشسته است بسیار خوشحالم. ایشان هم توانایی فنی دارند و هم علمی، امیدوارم توفیق بیش از پیش پیدا کنند.

وی افزود: من خودم چند سال مربی بوده‌ام و از مربیان نیز تشکر می‌کنم که این کار بسیار طاقت‌فرسا را انجام می‌دهند. از زحمات کشتی‌گیران نیز تشکر می‌کنم و به اعتقاد من تا زمانی که فردی تمرین نکرده باشد، متوجه وزن‌کم کردن و آسیب‌های کشتی نمی‌شود. من به شخصه یک بار با سر به روی تشک کشتی خوردم و هنوز نیز گاهی بستری می‌شوم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: جای خوشحالی دارد که ادبیات کشتی امروزه تغییر کرده و اکنون که نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که کشتی‌گیران و مربیان با ادبیاتی متفاوت از گذشته صحبت می‌کنند.

گودرزی با اشاره به شعری که رضا لایق در اواسط این جلسه بیان کرد، ادامه داد: مربیان اکنون حتی در الفاظ خود شعر نیز به کار می‌برند و اکنون کشتی ایران در سطح بالایی قرار گرفته و من خوشحال هستم که علم ورزش به کشتی وارد شده و مربیان علم تمرین و تغذیه دارند.

وی عنوان کرد: من در گذشته یک بار به تمرین تیم ملی رفتم و مربیان آن زمان نمی‌گذاشتند که تمرینات من اجرایی شود اما اکنون همه دنبال علم تمرین هستند.

وزیر ورزش و جوانان در ارتباط با برخی گلایه‌های کشتی‌گیران در خصوص مشکلات مالی نیز اضافه کرد: اینکه ما را به وظیفه خود آشنا می‌کنید خوب است اما گفتن این موضوع و پی در پی تکرار کردن آن مشکل دارد و شخصیت ورزشکار را پایین می‌آورد. به اعتقاد من اگر به یک کشتی‌گیر بگویند که این ورزش برای وی هیچ «آورد» مالی ندارد من معتقدم که باز هم آن کشتی‌گیر به کشتی ادامه می‌دهد چون کشتی‌گیران ابتدا دنبال عشق خود هستند.

او ادامه داد: البته من عموم شما را می‌شناسم و می‌دانم مشکلاتی دارید اما شما می‌گویید عدالت توزیعی باید در ورزش وجود داشته باشد. ما نباید فکر کنیم که خزانه‌ای وجود دارد و از آن برداشت نمی‌شود، این‌گونه نیست و در همه جا مشکلاتی وجود دارد. کشتی‌گیران مطمئن باشند که اگر منابعی باشد اتفاقاتی به طور قطع رخ خواهد داد.

گودرزی خاطرنشان کرد: دولت‌ها را نباید با یکدیگر مقایسه کرد. در برخی از دولت‌ها گاهی بریز و بپاش می‌شود و این هم چیزی نیست. من امروز تشکر رئیس‌جمهور را به شما ابلاغ می‌کنم و رئیس‌جمهور نیز در جلسه شب گذشته هیئت دولت از کشتی تشکر ویژه‌ای انجام داد. البته ما خانواده‌ای هستیم که باید همه فرزندان را نگاه کنیم. امروز نیز با توجه به ارنجی که فدراسیون انجام داد جوایزی را بین کشتی‌گیران تقسیم می‌کنیم تا با روحیه بیشتر به تمرینات ادامه دهند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...