نسخه چاپی

توصیه‌های اصلاح‌طلبان به روحانی؟!

سی‌وهفت نفر از فعالان اصلاح‌طلب در كاخ سعدآباد با رئیس‌جمهور دیدار كردند. در این دیدار، اصلاح‌طلبان به طرح مطالبات خود از روحانی پرداختند كه رئیس‌جمهور نیز برای پیگیری آن‌ها، قول مساعد داد.


سی‌وهفت نفر از فعالان اصلاح‌طلب در کاخ سعدآباد با رئیس‌جمهور دیدار کردند. در این دیدار، اصلاح‌طلبان به طرح مطالبات خود از روحانی پرداختند که رئیس‌جمهور نیز برای پیگیری آن‌ها، قول مساعد داد. ادیب، از اعضای مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، ضمن تشکر از روحانی گفت: «شرایط سهمگین یک سال قبل در همین روزها را به‌خوبی به یاد داریم و مسیر دولت را تاکنون رضایت‌بخش می‌دانیم؛ اما ارتباط مردمی شما محدود است.» علی شکوری‌راد، نماینده مجلس ششم هم گفت: «من هم معتقدم شما باید به ارتباطات مردمی بهای بیشتری بدهید، واقعیت این است که ظرفیت صداوسیما در برقراری ارتباط با رئیس‌جمهور پایان یافته یا حداقل رو به پایان است... در مورد زندانیان ما می‌دانیم که شما به فکر هستید و اگر فرصتی برای این کار شود، دریغ نخواهید کرد!»
تاج‌گردون، نماینده اصلاح‌طلب مجلس هم گفت: «انتقاد از دولت گذشته را کم کنید و مدل سفرهای استانی خود را تقویت کنید و به مطبوعات و رسانه‌ها توجه بیشتری نشان دهید.» پورنجاتی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ششم، ماجرای فیلترینگ واتس‌آپ را یکی از کارهای نمادین اعلام کرد و گفت: «شما در این مسئله بسیار خوب عمل کردید؛ اما مجموعه همکاران هنوز محتاط هستند و با قدرت عمل نمی‌کنند، انگار هنوز مطمئن نیستند.»
حسین مرعشی هم خاطرنشان کرد: همه می‌دانیم که ریشه مشکلات ما در سیاست خارجی، در سیاست داخلی بود. اگر در سیاست داخلی، آن اتفاقات نیفتاده بود، در سیاست خارجی هم دچار این مسئله نمی‌شدیم؛ بنابراین شما از هم‌اکنون باید به فکر اصلاح روند سیاست داخلی هم باشید و در مقام رئیس‌جمهور، این مناسبات را به‌خصوص در آستانه مجلس آینده اصلاح کنید. در این جلسه، قدرت‌الله علیخانی بر ضرورت اتحاد روحانی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، سیدحسن خمینی و سیدمحمد خاتمی تأکید کرد.
از نوع توصیه‌ افراد فوق به رئیس‌جمهور برداشت می‌شود که آن‌ها درصدد بودند مطالبی را به رئیس‌جمهور القا کنند که در نهایت به منویات آن‌ها منجر می‌شود.

۱۳۹۳/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...