نسخه چاپی

شاهین‌ نجفی ناپدید شد

شاهین نجفی گفت: بین موقعیت من و سلمان رشدی تشابه كمی وجود دارد چرا كه سلمان رشدی می‌تواند در زندگی مخفی خود كتاب بنویسد اما من باید روی صحنه باشم و اكنون این موقعیت از من سلب شده است.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، وب سایت «خودنویس» از شرایط بد "شاهین نجفی" خواننده هتاک به ساحت قدسی حضرت امام هادی (علیه السلام) خبر داد و نوشت: «شاهین نجفی در گفتگو با روزنامه‌ی آلمانی «تاتس»، با بیان اینکه تهدید به مرگ را بسیار جدی گرفته، گفته است که وضعیتش با نویسنده کتاب آیات شیطانی متفاوت است.»

بر این اساس، روزنامه آلمانی در گفتگوی کوتاهی با شاهین نجفی از وضعیت و شرایط به وجود آمده برای این خواننده پرسیده است. «تاتس» از آقای نجفی در خصوص فتوای مرگ پرسیده و شاهین نجفی با بیان اینکه این فتوا علیه وی کارگردانی شده، گفته است که اما آن را جدی می‌گیرد. نجفی همچنین به خبرنگار تاتس گفته است که دولت آلمان از او خواسته تا کشور آلمان را ترک کند.

این سایت در ادامه نوشت: «از شاهین نجفی در خصوص تشابه وضعیتش با سلمان رشدی پرسیده شده و وی در پاسخ گفته است که بین موقعیت او و سلمان رشدی تشابه کمی وجود دارد چراکه سلمان رشدی می‌تواند در زندگی مخفی خود کتاب بنویسد اما وی باید روی صحنه باشد و اکنون این موقعیت از وی سلب شده است.»

روزنامه بیلد آلمان نیز در این باره نوشت: «شاهین نجفی از خانهٔ خود در کلن فرار کرده و ۴ روز است که پنهان شده است. او همسرش را به خانهٔ پدرش فرستاده و تور اروپای خود را کنسل کرده است.»

به نوشته بیلد، شاهین نجفی تصریح کرده است: «من باید هر ثانیه منتظر مرگ باشم.»

۱۳۹۱/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...