نسخه چاپی

مسئولانی‌كه با پول ایرانی توقع آمریكایی دارند

وزیر اسبق بهداشت با گلایه از اینكه سُفره مسئولان از مردم جداست، نسبت به مسئولانی كه با پول ایرانی توقع آمریكایی دارند، انتقاد كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مسعود پزشکیان وزیر اسبق بهداشت درباره چالش‌های سلامت کشور از جمله دریافت خدمات درمانی در کشور که بین مردم و مسئولان متفاوت است، اظهار داشت: ما سفره‌ای برای مردم پهن می‌کنیم، و بارها و بارها هم بنده این مسئله را متذکر شده‌ام، چون این سفارش حضرت علی(ع) است مبنی بر این‌که حاکمان سُفره ای که برای مردم پهن می‌کنند، خودشان نیز در همان سُفره بنشینند ولی امروز ما مسئولان برای مردم سفره‌ای پهن کرده‌ایم ولی خود جای دیگری سفره جداگانه‌ای دارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: این مسئله دور از عدالت و انصاف است، بنابراین معنای انصاف این است که اگر چیزی که برای خودمان نمی‌پسندیم برای دیگران هم نپسندیم و وقتی خودمان چیزی را می‌پسندیم و حاضر نیستیم برای دیگران بپسندیم مسلماً دور از انصاف است.

پزشکیان در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که زمانی وزیر بهداشت این کشور بودید در حال حاضر چه نقصی در بیمارستان‌های دولتی موجود می‌بینید که مسئولان از دریافت خدمات از این بیمارستانها پرهیز می‌کنند، افزود: ببنید منابعی که ما داریم پاسخگوی آن توقعاتی که ما مسئولان برای خودمان ایجاد کرده‌ایم، نیست.

وزیر اسبق بهداشت خاطرنشان کرد: به هر حال یک توقعاتی از جمله دریافت سرویس آمریکایی و اروپایی را می‌خواهیم اما پول ایران داریم، بنابراین ما نمی‌توانیم با پول ایرانی توقع آمریکایی یا اروپایی داشته باشیم، باید با پول ایران توقع ایرانی داشت و اگر توقع ایرانی درست کردیم بنابراین مسئولان نیز باید سر همان سفره‌ای که خودشان برای مردم پهن کرده‌اند بنشینند، که در حال حاضر این‌طور نیست.

۱۳۹۳/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...