نسخه چاپی

انتقادمجلس از تاخیر در واگذاری سرخابی‌ها

رئیس فراكسیون ورزش مجلس با انتقاد از تاخیر وزارت ورزش در واگذاری تیم‌ استقلال به بخش خصوصی گفت: با توجه به اراده مصمم مجلس در واگذاری تیم استقلال و پیروزی به بخش خصوصی هیچ اهمالی از سوی وزارت ورزش در این خصوص پذیرفتنی نیست.

به گزارش نما، مقداد نجف‌نژاد با یادآوری مصوبه مجلس برای واگذاری باشگاه‌های استقلال و پیروزی به بخش خصوصی، گفت: با وجود مصوبه مجلس در این باره اما وزارت ورزش و جوانان تاکنون اقدامی در این رابطه نکرده که این هیچ توجیهی ندارد.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری تلاش مسئولان در سال گذشته برای عرضه سهام باشگاه‌های استقلال و پیروزی در بورس، افزود: با توجه به فراهم نبودن شرایط، سهام این دو باشگاه در بورس عرضه نشد در حالی که در سال جاری این دو باشگاه برای فروش به صورت مزایده آماده فروش هستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم در گفتگو با خانه ملت، با بیان اینکه نظر مجلس بر تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر باشگاه های استقلال و پرسپولیس در واگذاری‌ آن‌ها به بخش خصوصی است، تصریح کرد: نه تنها این دو باشگاه بلکه سایر باشگاه‌ها نیز باید از سیطره دولتی بودن هر چه سریع‌تر خارج شوند.

وی با تاکید بر اینکه واگذاری باشگاه ها به بخش خصوصی استفاده از توان این بخش را به همراه دارد، گفت: دولت به ویژه وزارت ورزش باید به عنوان دست‌ اندرکار اصلی دو تیم استقلال و پیروزی هر چه سریع تر صورت مالی این دو تیم را به سازمان خصوصی‌سازی بدهد تا روند واگذاری انجام شود.

نجف‌نژاد تاکید کرد: تا اینجای کار در واگذاری تیم‌های پیروزی و استقلال وزارت ورزش عقب است و اگر هر چه سریع تر صورت مالی این دو تیم به بخش خصوص ارجاع شود امر واگذاری بر ریل اصلی خود قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اهمال از هیچ کس در واگذاری تیم‌های ورزشی به بخش خصوصی همسو با مصوبه مجلس پذیرفتنی نیست، افزود: کسی که می‌خواهد سرپرستی تیم‌های ورزشی را برعهده گیرد باید هم قابلیت فکری و هم توانایی مالی برای اداره این تیم ها داشته باشد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ما باید اطمینان داشته باشیم که دو تیم پیروزی و استقلال در سال‌های آینده پله های ترقی را طی می‌کنند.

منبع: ایلنا

۱۳۹۳/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...