نسخه چاپی

برادر مه‌آفرید‌غیابی محاكمه‌و‌محكوم شد

یكی دیگر از متهمان پرونده موسوم به 3 هزار میلیاردی كه برادر فردی است كه حكم اعدام برایش اجرا شده غیابا محاكمه و محكوم شده است .

به گزارش نما، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه شصت و سومین نشست خبری قوه قضائیه اظهار داشت: کسانی که جرم در ایران مرتکب می‌شوند و به خارج از کشور به صورت قانونی یا غیرقانونی می‌روند و تحت تعقیب قرار می‌گیرند حتما به نفعشان است که به ایران برگردند تا به اتهام‌شان رسیدگی شود.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: زمانی که افراد در خارج از کشور هستند نمی‌توانند از خودشان دفاع کنند بنابراین به افراد توصیه می‌کنیم چه در مسائل امنیتی، چه در مسائل مالی و در سایر مسائل اگر تحت تعقیب هستند بیایند تا پرونده‌شان بررسی شود.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: یکی دیگر از متهمان پرونده موسوم به ۳ هزار میلیاردی که برادر فردی است که حکم اعدام برایش اجرا شده غیابا محاکمه و محکوم شده است و مسیر قانونی باید طی شود و این فرد حق واخواهی دارد.

وی ادامه داد: حدود ۲۷ نفر از کسانی که در جریان فتنه ۸۸ تحت تعقیب بوده‌اند کیفر خواست برایشان صادر شده و به دادگاه ارسال شده.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: برای ۱۳ نفر از این ۲۷ نفر بعضا حکم صادر شده و برای ۳ تا ۴ نفر نیز غیابا حکم صادر شده و از طریق رسانه‌ها اعلام شده و بقیه نیز در مسیر اعلام آگهی در رسانه‌ها هستند و می‌توانند بیایند و دفاع کنند.

منبع:فارس

۱۳۹۳/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...