نسخه چاپی

اسیدپاشی بر روی همسر سابق

با شناسایی حمید به عنوان عامل اسیدپاشی، كارآگاهان اداره شانزدهم به محل سكونت وی در منطقه تیردوقلو مراجعه و اطلاع پیدا كردند كه او همزمان با اقدام به اسیدپاشی از این محل متواری شده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا،ماموران پلیس تهران بزرگ مردی را به علت پاسخ منفی به ازدواج بروی همسر سابقش اسیدپاشیده بود، را دستگیر کردند.

در ساعت هفت روز یکم دی ماه سال گذشته، اهالی خیابان ارج واقع در حوالی میدان شوش با فریادهای درخواست کمک زن جوانی روبرو شدند که فریاد میزد "سوختم". اهالی محل پس از حضور در داخل کوچه، یکی از همسایگان خود را مشاهده کردند که از ناحیه صورت مورد اسیدپاشی قرار گرفته و به شدت از ناحیه چشم و بینی مجروح شده؛ بلافاصله تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اورژانس انجام و زن جوان مصدوم جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل می‌شود.

زن جوان در طی مسیر انتقال به بیمارستان، در اظهارات خود به مأموران کلانتری 159 بی‌سیم عنوان می‌کند که همسر سابقش به نام حمید (32 ساله) اقدام به اسیدپاشی بر روی وی کرده و از محل متواری شده است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "اسیدپاشی" و به دستور قاضی هاشمیان، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی و دستگیری متهم در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره شانزدهم با حضور در بیمارستان محل مداوای مصدوم حادثه (شاکیه) به تحقیقات از وی پرداختند که شاکیه به نام شکوفه (24 ساله) در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: شب قبل از حادثه (همزمان با شب یلدا) همسر سابقم به نام "حمید" به محل زندگی من آمد و خواست تا به درخواست ازدواج مجدد با وی جواب مثبت بدهم اما من که به هیچ عنوان قصد نداشتم تا به زندگی گذشته خود بازگردم، بار دیگر و همانند درخواستهای گذشته به او پاسخ منفی داده و اینبار، برای آنکه مانع از تکرار درخواستهای مکرر او شوم عنوان داشتم که قصد ازدواج با شخص دیگری را دارم و حمید نیز پس از شنیدن این حرف از خانه خارج شد. روز حادثه، حدودا ساعت هفت بود که از خانه خارج شده بودم که ناگهان فردی مرا با اسم کوچک از پشت سر صدا کرد؛ زمانیکه به پشت سر خود نگاه کردم، حمید را دیدم که در مقابل من ایستاده بود؛ دیگر هیچ چیزی جز سوزش و درد شدید در ناحیه چشم و صورت احساس نکردم تا اینکه به بیمارستان منتقل شدم.

با شناسایی حمید به عنوان عامل اسیدپاشی، کارآگاهان اداره شانزدهم به محل سکونت وی در منطقه تیردوقلو مراجعه و اطلاع پیدا کردند که او همزمان با اقدام به اسیدپاشی از این محل متواری شده است.

تحقیقات جهت شناسایی مخفیگاه حمید ادامه داشت تا محل تردد متهم در محدوده میدان فردوسی شناسایی و نهایتا در مورخه 17 خردادماه 93 دستگیر و پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی، صراحتا به اسیدپاشی اعتراف کرد.

متهم در اعترافات خود و در خصوص انگیزه اقدام به اسیدپاشی به کارآگاهان عنوان کرد: از چند روز پیش از اقدام به اسیدپاشی، تصمیم به اینکار گرفته بودم اما هربار امیدوار بودم که شکوفه حداقل به خاطر پسر پنج ساله‌مان، به درخواست ازدواج من پاسخ مثبت دهد؛ آخرین بار و همزمان با شب یلدا تصمیم گرفتم تا بار دیگر درخواست خود را مطرح کنم اما زمانیکه شکوفه اینبار مدعی قصد ازدواج با فرد دیگری شد، تصمیم گرفتم تا حداقل مانع از ازدواج او با فرد دیگری شوم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم و تکمیل تحقیقات در خصوص این پرونده، متهم با قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی به ندامتگاه اعزام شد.

۱۳۹۳/۳/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...