نسخه چاپی

ایران حمله وحشیانه تروریست ها به شهر موصل را محكوم كرد

سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله وحشیانه تروریست ها به شهر موصل مركز استان نینوای عراق را به شدت محكوم كرد و گفت: گسترش حملات تروریستی به عراق نمونه ای بارز از خطر فرامرزی تروریسم است.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، مرضیه افخم عصرسه شنبه ضمن ابراز نگرانی از روند حملات زنجیره ای تروریست ها به مناطق مختلف شهری و روستایی عراق، اظهار امیدواری کرد: اقدام مشترک ارتش، نیروهای امنیتی و مردم این کشور در مقابله با تروریست ها، امنیت و آرامش را به مناطق مورد هجوم بازگرداند.
وی، گسترش حملات تروریستی به عراق را نمونه ای بارز ازخطرفرامرزی تروریسم دانست و افزود: با توجه به تهدید جهان شمول تروریسم، دولت ها و مجامع بین المللی ضروری است در شرایط خطیر کنونی در کنار دولت و ملت عراق قرار گیرند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در شرایط جاری، تقویت وحدت ملی عراق، تحکیم همدلی وهمکاری همه طرف های سیاسی این کشور را در مقابله با تروریست ها بسیار مهم و موثر دانست.
براساس اخبار منتشر شده، ظهر امروز نیروهای افراطی داعش با حمله به مناطقی از شهرموصل بخش های از این شهرمهم عراق را به تصرف خود درآوردند.به دنبال این اتفاق نخست وزیر عراق امروز در پی وخامت اوضاع امنیتی در سراسر این کشور وضعیت اضطراری و حالت آماده باش کامل و بسیج عمومی اعلام کرد.

۱۳۹۳/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...