نسخه چاپی

سخنگوی داعش:

كشتن شیعه مثل كشتن مگس است!

وارد خانه های شیعیان شوید و مثل گوسفند سرهای آنها را از تن نجسشان جدا كنید، كشتن آنها برای شما مثل كشتن مگس باشد.

به گزارش نما روزنامه "القدس العربی" چاپ لندن نوشت: "ابومحمد عدنانی" سخنگوی رسمی گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلام در عراق و شام" (داعش) در بیانیه ای روز پنج شنبه گفت: امریکا منطقه خاورمیانه را به ما ( داعش) سپرده است تا نقشه جهان را بر اساس خلافت اسلامی رسم بکنیم و بدانید که ما نقشه جدید جهان را با نوک شمشیرهایمان رسم می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به شیعیان افزود: شعیان را باید کشت آنها به عباس (س) و فاطمه (س) توسل می کنند آنها مشرک اند وارد خانه های آنها شوید و مثل گوسفند سرهای آنها را از تن نجسشان جدا کنید کشتن آنها برای شما مثل کشتن مگس باشد، جنگ امروز جنگ بین همه شیعیان و همه سنی ها است.

وی در رابطه با اوضاع جاری عراق خطاب به "سنی های" عراق گفت: هرچند امریکا و ایران به شیعیان عراق کمک می کند ولی قدرت شما بیشتر است و هیچ وقت به حکومت شیعیان راضی نشوید.

در این رابطه وزارت کشور عراق روز پنجشنبه اعلام کرد: نیروهای امنیتی این کشور تلاش شبه نظامیان گروه داعش برای حمله به پایگاه نظامی در منطقه یوسفیه در 25 کیلومتری جنوب بغداد را ناکام گذاشتند و 40 شبه نظامی را به هلاکت رساندند، در این عملیات نیروهای امنیتی عراق یک افسر ارتش نیز کشته شد.

۱۳۹۳/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...