نسخه چاپی

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان:

برخی اجرای دین را رها كرده‌اند و فقط می‌گویند فیسبوك را باید آزاد كرد

تولیت مسجد مقدس جمكران گفت: از برخی آقایان باید سئوال شود كه چطور است خود را مدعی خط امام و صیانت از آن می‌دانید و در عین حال بر خلاف دستورات ایشان عمل می‌كنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در جمع دبیرکل و اعضای حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: بسیاری از افراد سعی می‌کردند در روزهای پیش از پیروزی انقلاب با امام اظهار همدلی کنند ولی امام راحل هرگز آنها را نپذیرفت و این کارشان هم مبنای قرآنی داشت.

وی افزود: تا زمانی که خاستگاه و هدف افراد و گروه‌ها برای امام خمینی(ره) محرز نمی‌شد که هدف و انگیزه برای خداست، کسی را نمی‌پذیرفتند.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه از آغاز شکل‌گیری تا پایان راه حزب موتلفه، امام و رهبری آن را پذیرفته‌اند گفت: دلیل این پذیرش خاستگاه دینی و همراهی با اسلام است.

وی ادامه داد: از برخی آقایان باید سوال شود که چطور است خود را مدعی خط امام و صیانت از آن می‌دانید و در عین حال بر خلاف دستورات ایشان عمل می‌کنید.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر تولی و تبری با پیروی از امام راحل عنوان داشت: باید ببینیم ایشان نسبت به چه کسانی محبت و نسبت به چه گروه‌هایی اجتناب داشتند.

وی با اشاره به اجرای احکام دین به عنوان فلسفه تشکیل حکومت جمهوری اسلامی افزود: وظیفه نخست هر کس که نوعی تمکن و برتری می‌یابد این است که دستورات الهی را اجرا کند.

رحیمیان امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز و اجرای احکام دین را از جمله فلسفه‌های تشکیل حکومت اسلامی دانست و تصریح کرد: با این حال برخی این موضوع را رها کرده‌اند و فقط می‌گویند فیسبوک را باید آزاد کرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: نمی‌توان همه چیز را به تشخیص مردم واگذار کرد وگرنه باید قوانین راهنمایی و رانندگی را هم حذف کرد تا مردم تشخیص دهند.

وی با طرح این سوال که آیا خطر مواد مخدر بیشتر است یا شبکه‌هایی که بنیان خانواده‌های ایرانی را نابود می‌کنند خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به این خطر پی برده‌اند و با همه وجود به جوش و خروش می‌پردازند و دغدغه فرهنگی را بیان می‌کنند.

رحیمیان گفت: امیدواریم راه انقلاب با استقامت همچنان ادامه یابد تا در نهایت به تشکیل حکومت عدل جهانی مهدوی برسیم.
منبع:فارس

۱۳۹۳/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...