نسخه چاپی

حرفهای بهائی شیعه شده درباره رهبر

ایمان شجاعی، بهایی شیعه شده گفت: در خانواده‌ های بهایی اجازه گوش دادن به صحبت‌ های رهبر شیعیان را نمی‌ دهند. به همین دلیل من مخفیانه پای صحبت‌ های رهبری می‌ نشستم و به همین دلیل نسبت به بهائیت مردد شدم.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، ایمان شجاعی، بهائی مسلمان شده در برنامه شب آسمانی شبکه قرآن و معارف سیما در رابطه با چگونه شیعه شدنش، گفت: من تا سن 20 سالگی در محیطی بهائی رشد کرده بودم و فکر می‌کردم این محیط کامل است اما به طور مخفیانه به حرف‌های مقام معظم رهبری گوش می‌دادم زیرا در خانواده‌های بهائی اجازه نمی‌دهند که ما به حرف رهبر شیعیان گوش کنیم.



وی ادامه داد: در سفری که مقام معظم رهبری به کرمان داشتند من هم رفتم و به صحبت‌های ایشان گوش دادم و یک سری سؤالات برایم پیش آمد و پس از آن به سراغ قرآن رفتم و متوجه شدم که در قرآن برخلاف انجیل حرفی از آمدن دین جدید بیان نشده است در این میان دوستم که بعد از مدتی برادر همسرم نیز شد به من کمک می‌کرد.



این بهایی شیعه شده بیان داشت: من از برادر همسرم که درآن زمان باهم دوست بودیم خواستم تا اجازه دهند برای خواستگاری قدم جلو بگذارم آن‌ها تحقیق کردند و متوجه شدند که من بهائی هستم، هر چند من به قصد ازدواج رفته بودم و در آن زمان نیز بر عقاید بهائیت بسیار مردد بودم اما در ابتدا دوست داشتم همسرم و خانواده‌اش را به سمت بهائیت جذب کنم.



وی ادامه داد: جذب همسرم که از خانواده شهید هم بود برای من یک امتیاز محسوب می‌شد زیرا در کل جذب افراد به بهائیت برای بهائی‌ها امتیاز به حساب می‌آید و در میان بهاییت افراد به دنبال این هستند که با کسی دوست شوند و فرد را جذب تشکیلات و فرقه بهائیت کنند.



شجاعی تأکید کرد: من آن زمان واقعا نسبت به بهائیت دچار تردید شده بودم اما 20 سال با اعتقاد بهائیت و در خانواده بهائی زندگی کردن باعث می‌شد تا نتوانم به راحتی از آن دست بکشم در هر حال یک سال به کمک برادر همسرم و خانواده‌اش مشغول تحقیق و جستجوی حقیقت بودم و در نهایت پس از این یک سال به دین شریف اسلام و شیعه مشرف شدم.



وی تصریح کرد: وقتی به نزد امام جمعه رفتم و "اشهدم" را خواندم به خانه آمدم و نامه شیعه شدنم را به پدر و مادرم نشان دادم و از آن زمان بود که موج فتنه آغاز شد و پدرم مرا از خانه بیرون کرد و گفت من فرزند بی دین و ایمان نمی‌خواهم زیرا از نظر پدرم من دیگر دین نداشتم.



این جوان بهائی شیعه شده، اضافه کرد: من مسلمان شده بودم و این تازه آغاز امتحانات بود و این‌گونه نبود که به دلیل مسلمان شدنم همه درها به یکباره باز شود و همین باعث می‌شد تا گاهی به راه خود شک کنم تا این که نیت کردم و به امام زمان(عج) توسل کردم ، و از امام زمان(عج) خواستم تا اگر اسلام حقیقت است معجزه‌ای به من نشان دهد که دقیقا نیز همین شد، پس از آن زمان با عنایت امام زمان(عج) درهای بسته یک به یک به روی من باز می‌شد و از آن زمان است که قلب من شیعه شده است.



شجاعی در رابطه با فرقه بهائیت نیز، گفت: بهائیت هدفش ضربه زدن به اسلام و شیعه است، روسیه تزاری بهائیت را جان داد و بزرگان بهائیت را حمایت ‌کرد اما بعد از آن انگلیس، روسیه را هم دور زد و در نهایت بهائیت برای رسیدن به اهداف خود، بهاییت را جذب خود کرد.



وی با بیان این مطلب که بهائیت هیچ چیز تازه‌ای برای جهان ندارد گفت: آن‌ها بهاءا... را خدا می دانند و حتی قبله‌شان به سمت جنازه اوست و جالب این است که ادعای بیشترین پراکندگی در دنیا را هم دارند در حالی که این آمارها کاملا کذب است یک بار اعلام کردند که یک روستایی در کرمان همه بهائی شده‌اند من عمدا به آن روستا رفتم و دیدم تنها یک پیرمرد و پیرزن به دلیل کمک و حمایت مالی بهائی شده‌اند و این در حالی است که حتی نمی‌دانند بهائیت چیست.



در ادامه برنامه خانم کریمی‌زاده، همسر ایمان شجاعی نیز در سخنانی اظهار کرد: وقتی ایمان به خواستگاری من آمد و ما برای تحقیق درباره او رفتیم متوجه شدیم که نه تنها بهایی است بلکه حتی کتابی هم در رابطه با بهائیت نوشته که رتبه‌ای هم کسب کرده است به همین دلیل خانواده من ابتدا بسیار مخالفت کردند.



وی اضافه کرد: من می‌دانستم که او نسبت به عقاید بهائیت مردد است و بسیار دوست داشتم که کمک کنم تا او مسلمان شود پس از یک سال تحقیق نیز در نهایت به اسلام و شیعه مشرف شد، البته ایمان در ابتدا دوست داشت مرا بهائی کند اما رفته رفته سؤالاتی برایش ایجاد شد که این سؤالات و تحقیق درباره جواب آن‌ها باعث شد تا حقیقت را انتخاب کند.



کریم زاده در پایان خاطرنشان کرد: بهائیت یک دین نیست بلکه یک فرقه است زیرا دین کتاب و معجزه و دلیل دارد اما بهائیت هیچ یک از این‌ها را ندارد من واقعا تعجب می‌کنم و دلم می‌سوزد وقتی می‌بینم که افراد بهائی یک انسان را خدا می‌دانند زیرا امروزه حتی اگر به یک کودک هم بگویی که در برابر یک انسان دیگر تعظیم کن به این راحتی قبول نمی‌کند.

۱۳۹۳/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...