نسخه چاپی

اسكولاری: این جام‌جهانی برای ماست

سرمربی تیم ملی برزیل به مردم این كشور اطمینان داد تیمش به قهرمانی در جام‌جهانی می‌رسد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، بیستمین دوره جام‌جهانی برزیل تا ساعاتی دیگر با دیدار میزبان و کرواسی در ورزشگاه کورینتیانس شهر سائوپائولو آغاز می‌شود.

لوئیس فیلیپه اسکولاری، سرمربی تیم ملی برزیل همراه نیمار در نشست خبری پیش از بازی با کرواسی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سرمربی تیم ملی برزیل در اغاز نشست خبری خود گفت: می‌خواهم به همه برزیلی‌ها بگویم که زمان شما فرا رسیده است. این جام جهانی برای ماست. برای رسیدن به آرزویمان که قهرمانی در این رقابت‌هاست باید 7 مرحله (7 بازی) انجام دهیم. باید مانند یک نردبان بالا برویم و تنها به پله اول فکر بکنیم که دیدار برابر کرواسی است. پس از بازی با کرواسی 6 بازی دیگر پیش رو خواهیم داشت و باید در همه این بازی ها به پیروزی برسیم تا بتوانیم به قهرمانی دست یابیم.

سرمربی تیم ملی برزیل در ادامه گفت: تیم من برای افتخارآفرینی در جام‌جهانی آماده است. می‌خواهیم قهرمانی در این جام‌جهانی را در خانه به هوادارانمان تقدیم کنیم. البته می‌دانیم که این راه راه سختی است و مشکلات و سختی های زیادی پیش رو خواهیم داشت اما باید با قدرت جلو برویم و به خواسته خود برسیم.

۱۳۹۳/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...