نسخه چاپی

دكتر احمدی‌نژاد:خدا توفیق نوكری مردم را از من نگیرد

دكتر محمود احمدی‌نژاد عصر 22 خرداد ماه به مناسبت ولادت امام زمان(عج) در حسینیه قائم آل محمد به سخنرانی پرداخت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، رییس جمهور سابق به مناسبت نیمه‌شعبان گفت: شرط کمال و رسیدن به خدا معرفت و شناخت خود است، اما خداوند در رسیدن به کمال انسان‌هایی را معرفی کرد که تجلی خدا هستند و آنها را واسطه هستی قرار داد.

وی با بیان این که انسان کامل تجلی خداست گفت: آدم وقتی به مورچه نگاه می‌کند، می‌بیند چه عظمتی دارد، اما آن چه از مورچه می‌فهمد با آن چه از انسان کامل می‌فهمد، چیز دیگری است.

دکتر احمدی‌نژاد در ادامه با بیان این که « آخر حقیقت انسان و حد او آن جایی است که انسان به نقطه کمال برسد.» گفت: امام عصر تجلی تام خداست و خدا را اگر می‌خواهی ببینی، امام را ببین. برخی می‌گویند این حرف‌ها چیست اما راه و هدف انسان کامل است و جز آن راهی نیست. نقطه تمرکز هجمه شیطان برای انحراف بشریت نیز آن جایی است که تلاش می‌کند انسان را از خودش غافل کند.

وی با این اعتقاد که «آخر خود حقیقی ما امام است» افزود: دعوای شیطان با بنی‌آدم از ابتدای خلقت این بوده که انسان را از یاد انسان کامل و معصوم غافل کند. یاد امام، خداست و یاد خدا، یاد امام است. امام راهنما و دستگیر است. امام همه چیز است.

رییس جمهور سابق گفت: برخی که ریش‌شان آنقدر بلند است که نصفش را باید در زیر شلوارش بگذارند، از همه چیز می‌گویند و مدعی‌اند؛ "مفتی‌ها" 70شبکه درست کرده‌اند و از همه چیز می‌گویند جز از آن چه که باید بگویند. همه طراحی‌شان این است که مردم را از یاد امام غافل کنند. کسی که می‌تواند این عالم را جمع کند، عدالت را حاکم کند، امام است. هنوز کسی عدالت را ندیده است. امیرالمومنین و پیامبر تنها گوشه‌ای از عدالت را به نمایش گذاشتند. هنوز شیرینی زندگی در فضای توحید و عدالت را کسی نچشیده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش نیز گفت: برخی فکر می‌کنند که امام تنها متعلق به یک گروه است، در حالی که امام متعلق به همه بشریت است. امام می‌خواهد همه جهان را به تعالی برساند. امام متعلق به یک گروه خاص نیست.

دکتر احمدی‌نژاد در پایان اظهاراتش ضمن دعا برای ظهور و سلامتی امام زمان (عج) گفت: خدا توفیق نوکری ملت ایران را از من که کوچکترین نوکران هستم، نگیرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم هواداران دکتر احمدی‌نژاد در کنار غلامحسین الهام، مهدی کلهر و عباس امیری‌فر حضور داشتند. دکتر محمود احمدی‌نژاد که در یک ماه اخیر فعالیت بیشتری از خود نشان می‌دهد، برخلاف گذشته، اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی را در کنار خود ندارد.

در حاشیه این مراسم برخی از هواداران، هنگام خروج احمدی‌نژاد از حسینیه، شعارهایی نظیر «شعار هرچی مردِ، احمدی برمی‌گرده»، «نه سازش نه تسلیم، منتظر تو هستیم»، «صلی آل محمد، بوی رجایی آمد» سر دادند.

۱۳۹۳/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...