نسخه چاپی

واكنش خاتمی به دروغ‌ های ضدانقلاب

امام جمعه موقت تهران گفت: از دروغ‌گویی و تحلیل‌های آبكی شبكه‌های فارسی‌زبان ضد نظام اسلامی خنده‌ام می‌گیرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، آیت‌الله سید احمد خاتمی جمعه‌شب در جمع مردم بخش «کوهمره نودان» کازرون که به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) در مسجد این بخش اجتماع کرده بودند در سخنانی اظهار داشت: براساس روایات پیش از قیام امام زمان(عج) قیام‌هایی صورت می‌گیرد که تا ظهور آقا باقی می‌ماند و در این راستا امید می‌رود که انقلاب اسلامی ایران در زمره آن قیام‌ها باشد.

وی به تحلیل‌های آبکی و دروغ‌گویی‌های خنده‌دار شبکه‌های رادیویی و تلوزیونی بیگانه و فارسی‌زبان ضد نظام اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: این رسانه‌ها طوری فضای داخلی ایران را به دروغ تعریف و تحلیل می‌کنند که اگر کسی گوش به اراجیف آنان بدهد تصور می‌کند که فردا نظام سرنگون می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تمام تحلیل‌های رسانه‌های معاند نظام فقط در راستای ناامید کردن مردم است، اما کور خوانده‌اند، کشوری که امید در آن موج می‌زند هیچ توطئه‌ای چاره‌ساز آن نیست.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: توطئه و فتنه‌های رنگارنگی که از بدو انقلاب اسلامی تاکنون دنیای استکبار بر سر ملت ما آورده، بر سر هر کشور دیگری در منطقه آمده بود یک روز نیز نمی‌توانست دوام بیاورد.

خاتمی بیان کرد: دنیای استکبار به ویژه آمریکا که دید با تحریم فلج‌کننده و تهدید نمی‌تواند ملت ایران را به زانو دربیاورد و از انقلاب جدا کند، با تحلیل و دروغ‌پردازی در فضای مجازی و رسانه و شبکه‌های ماهواره‌ای سعی در ناامید کردن ملت ایران اسلامی دارد.

امام جمعه موقت تهران به وحشی‌گری‌های گروه داعش در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: این گروه نوعی بیماری مانند سادیسم دارند که با اذیت کردن و کشتن دیگران لذت می‌برند.

خاتمی، گروه داعش را از افسران و بازماندگان صدام بعثی برشمرد و افزود: افسران بعثی ویژه صدام دور یکدیگر جمع شده‌اند و در پی تشکیل دولت اسلامی واحد عراق و شام هستند.

وی با بیان اینکه به‌زودی مردم عراق پاسخ وحشی‌گری‌های گروه افراطی داعش را خواهند داد، ابراز کرد: عراق همسایه قوی و نیرومندی مانند جمهوری اسلامی ایران دارد و جوانان آن به محض اینکه ببیند به حرمین جسارت می‌شود، سینه سپر خواهند کرد.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: به کوری چشم دشمنان، ایران اسلامی بزرگ‌ترین قدرت در منطقه خلیج فارس است.

وی به جریان فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: فتنه‌گران در آن زمان می‌خواستند فضایی به وجود آورند تا عشق به ولی فقیه کمرنگ شود، اما در ۹ دی مردم با شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» پاسخ کمرشکنی به فتنه‌گران دادند.

امام جمعه موقت تهران در پایان متذکر شد: امروزه محور اعتدال در این کشور فقط ولایت و جانشین امام زمان(عج) است.

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...