نسخه چاپی

دلخوری شیخ طادی از منتقدین

عکس خبري -دلخوري شيخ طادي از  منتقدين

"روزهای زندگی" با نگاه اخلاقی به جامعه پزشكان به دور از شعار زدگی بوده و برخی منتقدان با بی انصافی این فیلم را شعاری قلمداد می كنند.

به گزارش نما، پرویز شیخ طادی،کارگردان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درخصوص مشکلات تولید فیلم "روزهای زندگی" گفت: برای تولید یک فیلم با موضوع جنگ و دفاع مقدس بودجه و حمایت بالایی لازم است که متاسفانه این فیلم در تولید تنها با بودجه ی ناچیز 160 میلیونی ساخته شده است و حتی به مرز تعطیلی هم رسید.

وی درخصوص حمایت از این فیلم در زمان اکران عنوان کرد:فیلمنامه "روزهای زندگی" در زمان نگارش توسط مسئولان تایید نشد و طبیعی است که با جوایزی که در جشنواره دریافت کرده در زمان اکران مورد حمایت قرار بگیرد.

شیخ طادی ضمن بیان اینکه هیچ شعاری در"روزهای زندگی" نیست،اظهار داشت:به تمام دیالوگ های این فیلم فکر شده است و منتقدان با بی انصافی نظرات خود را در مورد شعاری بودن این فیلم ارائه دادند.

وی با اشاره به نگاه اخلاقی به جامعه پزشکان افزود:فیلم "روزهای زندگی" نگاه شرقی و غربی به جنگ ندارد؛بلکه با سرلوحه قرار دادن اخلاق و همدلی پزشکان در دوران جنگ،نگاه جامعه پزشکی را به تصویر می کشد.

۱۳۹۱/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...