نسخه چاپی

به درك واصل شدن سركرده داعش

عکس خبري -به درک واصل شدن سرکرده داعش

"ابودجانه المغربی" سركرده داعش به هلاكت رسید.

به گزارش نما به نقل از دانا، "جودت العساف" درگزارشی از عراق اعلام کرد: درگیری میان نیروهای پیشمرگه در مناطق جنوب غرب کرکوک با عناصر مسلح درجریان است.



در زمان حاضر درگیری ها میان نیروهای "پیشمرگه" کرد و نیروهای "بیداری" ترکمان با عناصر مسلح "داعش" درجریان است و نظامیان عراقی توانستند "ابودجانه المغربی" سرکرده داعش در این منطقه را به هلاکت برسانند و روستاهای منطقه طوز خورماتو را از دست عناصر داعش آزاد کنند.





"جودت العساف" درگزارشی از عراق اعلام کرد: درگیری میان نیروهای پیشمرگه در مناطق جنوب غرب کرکوک با عناصر مسلح درجریان است.



وی افزود: اطلاعات واصله از صلاح الدین از کشته شدن "ابودجانه المغربی" سرکرده داعش حکایت دارد و پایگاه های اجتماعی تصاویری را از وی منتشر کرده اند.



دراین حال، درگیری ها در منطقه طوزخورماتو ادامه دارد و نیروهای بیداری ترکمان توانسته اند بعد از به هلاکت رساندن تعدادی از عناصر مسلح و به آتش کشیدن 3 خودروی متعلق به آنها، یک روستا را به طور کامل آزاد کنند.



به گزارش خبرنگار العالم به نقل از منابعی که اکنون درحال عزیمت به سوی روستای "قره داغ" و روستای "ینگجی" از توابع طوزخورماتو هستند، عناصر مسلح در منطقه العظیم از روستاییان می خواهند سلاح به دست گیرند، اما پلیس دیالی توانسته است شماری از آنها را به هلاکت رسانده و خودروهایشان را منهدم کند.

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...