نسخه چاپی

نجف و كربلا برای زائران امن است

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به شرایط امنیتی كشور عراق، گفت: با انتقال پروازها از بغداد به نجف خوشبختانه مشكلی برای زائران ایجاد نشده است و هم اكنون تمام زائران در امنیت و سلامت كامل هستند.

به گزارش نما ، ناصر خدر نژاد در گفت و گو با خبرنگار جامعه فارس با اشاره به شرایط امنیتی کشور عراق، گفت: شهرهای نجف و کربلا برای زائران امن است و خوشبختانه تا کنون مشکلی برای زائران ایجاد نشده است.

وی ادامه داد: حذف سفر به کاظمین و انتقال پروازها به نجف اقدام‌های خوبی در جهت تأمین هر چه بیشتر امنیت زائران عتبات عالیات بود و تمام زائران در سلامت و امنیت کامل هستند.

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت نیز پیش از این با بیان اینکه امنیت در مرزهای زمینی شامل مهران، شلمچه و چزابه کاملا برقرار است، اعلام کرده بود: تغییر یا وقفه‌ای در اعزام‌های این دوره که تا 31 خرداد ماه ادامه خواهد داشت، ایجاد نخواهد شد و امیدواریم در دوره بعد اعزام‌ها که ثبت نام آن از 10 تیرماه آغاز خواهد شد، با تلاش دولت عراق امنیت کامل به شهرهای این کشور بازگردد و دولت عراق بر فضاهای این کشور که توسط گروه‌های تکفیری به اشغال موقت درآمده، تسلط یابد.

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...