نسخه چاپی

داعش 3 اسرائیلی را ربود!

پس از اینكه ارتش اسراییل از ربوده شدن سه اسراییلی در نزدیكی شهرك‌ یهودی‌نشین "جوش عتصیون" در كرانه باختری خبر داد، گروه دولت اسلامی عراق و شام (داعش) مسوولیت ربودن این سه شهرك‌نشین را بر عهده گرفت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، به نقل از سایت الوطن العربی، رسانه‌های عبری‌ زبان پیشتر اعلام کرده بودند که این سه تن از سوی فلسطینی‌ها ربوده شده‌اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که در حال حاضر عملیات گسترده‌ای برای پیدا کردن این جوانان در حال انجام است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشست ویژه‌ وزرای امنیتی را برگزار و در بیانیه‌ای اعلام کرد که تل‌آویو، تشکیلات خودگردان فلسطین به رهبری محمود عباس را مسوول ربودن این سه تن می‌داند.

ارتش رژیم صهیونیستی اسامی این سه تن را که همگی آنها پسر هستند، اعلام کرده است.

روزنامه هاآرتص نیز گزارش داد که دو تن از آنها شانزده ساله و یک تن دیگر نوزده ساله است.

جان‌ کری، وزیر خارجه آمریکا نیز با محمود عباس تماس تلفنی برقرار کرده و از وی خواست که دستگاه‌های امنیتی فلسطینی تمام تلاش خود را برای حل مساله ربودن این سه شهرک‌نشین انجام دهند.

این در حالی است که گروه داعش در بیانیه‌ای مسوولیت ربودن این سه شهرک‌نشین را در شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری بر عهده گرفته است.

داعش در بیانیه خود تاکید کرد: این عملیات به عنوان نخستین پاسخ به کشته شدن محمد نیروخ، محمود النجار و موسی مخامره از سرکرده‌های داعش صورت گرفته است. این اظهارات داعش نشان می‌دهد که این گروه در فلسطین نیز حضور دارد اما مسوولان امنیتی و سیاسی فلسطینی این مساله را انکار می‌کنند.

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...