نسخه چاپی

پیش‌بینی اسكولاری درباره فینال جام‌جهانی

اسكولاری گفت: تیم ملی آرژانتین تیم قدرتمندی است، آن‌ها به احتمال زیاد تا مراحل پایانی جام جهانی پیش می‌روند، با تجزیه و تحلیل‌هایی كه ما داشته‌ایم احتمال بازی فینال بین دو تیم ملی آرژانتین و برزیل بسیار محتمل است.

به گزارش نما، لوییز فلیپه اسکولاری از معدود مربیانی است که سابقه قهرمانی در جام جهانی را در کارنامه دارد، او که در جام جهانی 2002 با تیم ملی برزیل به مقام قهرمانی دست یافت، اکنون نیز پس از گذشت 12 سال از آن روزها کماکان میل به قهرمانی را در سر می‌پروراند، اسکولاری این بار امیدوار است که با درخشش در خانه به فتح این مهم دست یابد، فیل بزرگ در یکی از مصاحبه‌های مطبوعاتی‌اش گفت:

تیم ملی آرژانتین تیم قدرتمندی است، آن‌ها به احتمال زیاد تا مراحل پایانی جام جهانی پیش می‌روند، با تجزیه و تحلیل‌هایی که ما داشته‌ایم احتمال بازی فینال بین دو تیم ملی آرژانتین و برزیل بسیار محتمل است؛ من به شخصه از چنین دیداری استقبال می‌کنم، آرزوی من بازی در فینال جام جهانی و در مقابل تیم ملی آرژانتین است. دوست ندارم آن‌ها در مراحل ابتدایی بازی‌ها حذف شوند، دلم می‌خواهد یک فینال تمام آمریکایی را در جام جهانی ببینم. اما با این حال اگر تیم ملی آرژانتین نتواند به مراحل پایانی جام صعود کند، این دیگر مشکل ما نیست، این صحبت‌ها در شرایطی از سوی اسکولاری مطرح می‌شود که فینال دو جام جهانی 2006 و 2010 تمام اروپایی بوده است.

اسکولاری در پایان صحبت‌هایش گفت: دغدغه اصلی من برزیل است، باید دوباره این تیم را به مقام قهرمانی برسانم، اینکه با کدام تیم روبرو می‌شویم مهم نیست، هدف قهرمانی در مسابقات جام جهانی 2014 است.

تیم ملی برزیل تا کنون در پنج دوره از مسابقات جام جهانی به مقام قهرمانی رسیده است، پس از این تیم آرژانتین و اروگوئه نیز دو تیم قاره آمریکای جنوبی هستند که دو بارسابقه قهرمانی در جام جهانی را دارند.

منبع: فیفا دی

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...