نسخه چاپی

جام بیستم در سرزمین فوتبال - برزیل ۲۰۱۴

ایرانی‌ها در جام جهانی نگران ماه رمضان نیستند

بازیكنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی نگران ماه رمضان نیستند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تیم ملی ایران اگر بتواند در جام جهانی از گروه خود صعود کند برای بازیکنان مسلمان این تیم آسیایی مشکلاتی به وجود خواهد آمد. از ۲۸ ژوئن که آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است، ماه رمضان آغاز خواهد شد که خوردن و آشامیدن در طول روز برای مسلمانان ممنوع خواهد بود.

رسانه‌های مختلفی به مسئله تداخل جام جهانی و ماه رمضان پرداخته‌اند و در این بین یک سایت هلندی نوشته است: «کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران نگران این مسئله و روزه گرفتن بازیکنانش نیست».

این مربی پرتغالی در خصوص تداخل ماه رمضان و جام جهانی خاطرنشان کرد: «نگران این موضوع نباشید، چون ما یک راه حل مناسب پیدا می‌کنیم».

این سایت هلندی در ادامه به بخش دیگری از صحبت‌های کی‌روش اشاره کرده است. سرمربی تیم ایران از اینکه در گروه F جام جهانی به آنها توجهی نمی‌شود و آرژانتین، بوسنی و نیجریه جزو مدعیان صعود محسوب می‌شوند، خشنود است. وی در این خصوص گفت: «من می‌خواهم که وقتی بازیکنانم در جام جهانی زمین را ترک می‌کنند سرشان بالا باشد».

به جز بازیکنان تیم ملی ایران که علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم نایمخن هم یکی از آنهاست، بازیکنان مسلمان شناخته شده دیگری نیز در جام جهانی حضور دارند. بازیکنانی چون ادین ژکو از بوسنی، مسعوت اوزیل و سامی خدیرا از آلمان و کریم بنزما از تیم ملی فرانسه جزو بازیکنان مسلمان هستند.

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...