نسخه چاپی

نیكبخت‌ هم از استقلال می‌رود

مدافع- هافبك فصل گذشته استقلال در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: اینطور كه مشخص است فصل بعد در استقلال نیستم ولی عجله‌ای برای انتخاب تیم ندارم.

به گزارش نما، علیرضا واحدی نیکبخت ابتدا در مورد وضعیت ماندن یا جدایی‌اش از استقلال گفت: راستش را بخواهید صحبتی با من صورت نگرفته است ولی آنطور که پیداست ظاهراً سال آینده در استقلال نیستم. البته من از این اتفاق ناراحت نیستم و امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم این تصمیم را می‌گیرد که چه بازیکنانی را به تیم اضافه کند و چه نفراتی را کنار بگذارد. من بابت فصل گذشته از او تشکر می‌‌کنم و باز هم می‌گویم که این مربی به من لطف کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا با تیم‌های دیگر مذاکره کرده‌ای؟»، افزود: من در حال حاضر به فوتبال فکر نمی‌کنم و باور کنید در این چند روز موبایلم خاموش بود. عجله‌ای برای انتخاب تیم ندارم و وقت زیاد است که تصمیم بگیرم. دنبال هیاهو نیستم و برای نیکبخت تیم زیاد است. شرایطم با سال‌های گذشته فرق کرده است و بابت اینکه هنوز با تیمی قرارداد نبسته‌ام نگران نیستم. به موقع در مورد فصل آینده تصمیم می‌‌گیرم و بابت این موضوع نگرانی ندارم.

مدافع - هافبک تیم استقلال در مورد فصلی که در این تیم پشت سر گذاشت، خاطر نشان کرد: سال قبل فقط از این لحاظ برای من خوب بود که بعد از چند سال دوری از سطح اول فوتبال ایران دوباره به استقلال برگشتم ولی چیزهای دیگر اصلاً خوب نبود. من در پست تخصصی خود بازی نکردم و شرایط آنطور که دلم می‌خواست پیش نرفت، در ضمن نتوانستیم جام بگیریم و این موضوع خیلی تلخ بود. با این حال جای خوشحالی دارد که یک سال در استقلال بازی کردم. امسال هم با تمامی خوبی‌ها و بدی ها تمام شد ولی باید بگویم که برای من چیزی عوض نشده است.

نیکبخت خاطرنشان کرد: تعداد آنهایی که برای من در این فوتبال معرفت به خرج دادند حتی به تعداد انگشتان دو دست هم نمی‌‌رسد. امیر قلعه‌نویی، فرهاد کاظمی، حبیب کاشانی، محمد مایلی‌کهن، مدیرعامل سابق گهر و یکی دو نفر دیگر نفراتی بودند که واقعاً در حق من معرفت به خرج دادند ولی در این سال‌ها تعداد آنهایی که دوست داشتند زمین بخورم خیلی زیاد بود. با این حال باید بگویم که مقصر خودم هستم و نباید دنبال چیز دیگری باشم.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...