نسخه چاپی

مسی: ایران می تواند شگفتی ساز شود

لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه خود اعلام كرد ناكامی آرژانتین در رقابت‌های جام جهانی طولانی شده و او و یارانش باید تلاش كنند تا این ناكامی را به پایان برسانند.

لیونل مسی گفت: من مشتاق هستم که کاری مهم در جام جهانی برزیل انجام دهم و در عین حال پیام صلح و احترام خود را به تمام حریفان برسانم. در دو جام جهانی که آرژانتین قهرمان شد، من حتی به دنیا نیامده بودم و فقط در مورد آن از دیگران شنیده‌ام. من هنوز جشن مردمم پس از قهرمانی در جام جهانی را ندیده‌ام و حالا می‌خواهم به این ناکامی پایان دهم اما این کار دشواری است چراکه در جام جهانی باید به مصاف بهترین تیم‌ها بروید.

مسی با رد اینکه بازی در آمریکای جنوبی فشار زیادی به تیمش وارد می‌کند، گفت: بازیکن حرفه‌ای باید بتواند در شرایط و کشورهای مختلف بازی کند. شرایط برزیل خیلی شبیه آرژانتین است، چه از نظر آب و هوایی و چه از نظر فرهنگی؛ بنابراین فقط اگر با برزیل روبه‌رو شویم، به مشکل خواهیم خورد که البته با تعداد زیاد هواداران‌مان نگران آن نیستیم.

مسی از آینده آرژانتین در این جام پیش‌بینی نمی‌کند و می‌گوید: در بارسلونا به ما یاد داده‌اند که فقط به بازی بعد فکر کنیم و الان ما فقط به بوسنی فکر می‌کنیم.

ستاره آرژانتین با اشاره به گروه تیمش در جام جهانی گفت: گروه ما خیلی سخت‌تر از آن چیزی است که مردم فکر می‌کنند و هر یک از حریفان ما خطرات خاص خود را دارند. ما هیچ بازی آسانی در این گروه نداریم. بوسنی شاید تجربه جام جهانی نداشته باشد اما بازیکنان آن مانند ژکو تجربه بهترین دیدارهای اروپایی را دارند. ایران تیمی قوی و منظم است و می‌تواند شگفتی‌ساز جام جهانی باشد و نیجریه هم که نشان داده در جام جهانی چه می‌تواند انجام دهد.

مسی در پایان گفت: من مخالفم که میزبانی یک منبع فشار روی برزیل است، قهرمانی در خانه می‌تواند الهام‌بخش این تیم باشد، همان‌طور که آنها در خانه قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شدند.

منبع: خبر آنلاین

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...