نسخه چاپی

آخرین وضعیت سیدجلال و بیك زاده

سید جلال هیچ مشكلی ندارد و آماده حضور در جام جهانی است. درباره بیك‌زاده هم باید بگویم كه آخرین نظر كی‌روش این است كه بیك‌زاده آمادگی خوبی دارد.

به گزارش نما، مهدی محمد نبی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تیم ملی در فاصله 48 ساعت تا دیدار برابر نیجریه اظهار کرد: اعضای تیم ملی هم به لحاظ روحی روانی و هم به لحاظ فنی در شرایط خوبی قرار دارند و آماده‌اند که جام جهانی شروع شود. بازیکنان تیم ملی منتظر هستند تا جام جهانی آغاز شده و به هدف‌شان برسند. به اذعان رسانه‌ها تیم ملی در این جام جهانی در مقایسه با جام‌جهانی‌های قبلی یا جام ملتهای گذشته در شرایط بهتری هستند و این امیدواری در کمپ تیم ملی وجود دارد که به موفقیت برسیم.

وی افزود: تلاش، خستگی و ممارست بازیکنان تیم ملی به بازی اول بر می‌گردد. من مطمئن هستم در صورتی که بازیکنان تیم ملی تمرکزشان را حفظ کنند به موفقیت می‌رسند. برای یک بازیکن حضور در چنین رویدادی یک هدف است و حالا که تیم ملی ایران به این مسابقات رسیده مطمئن باشید بازیکنان هر چه در توان دارند، خواهند گذاشت تا مردم ایران را خوشحال کنند.

نبی در پاسخ به این سوال که این تیم چه ویژگی‌ دارد که همه از احتمال تاریخ‌سازی‌ا‌ش می‌گویند گفت: تیمهای قبلی هم خوب و تاریخ ساز بوده‌اند اما این مساله سه دلیل دارد. یک اینکه این تیم بر روی نیمکت مربی چون کی‌روش دارد. او و دستیارانش مربیان با تجربه‌ای هستند. دوم اینکه تیم ایران با ترکیبی تجربه و البته جوان پا به مسابقات می‌گذارد. سومین بخش هم مربوط به فدراسیون است که هر چه در توان داشته گذاشته است. امیدوارم بتوانیم به هر صورت هم در زمینه اخلاق و هم در زمینه نتیجه‌گیری موفق باشیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور بازیکنان تیم ملی در مراسم نیمه شعبان گفت: شب گذشته در حضور مسوولان فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی و سفیر ایران در برزیل این جشن برگزار شد.

سرپرست تیم ملی درباره وضعیت سید جلال حسینی و هاشم بیک‌زاده نیز گفت:سید جلال هیچ مشکلی ندارد و آماده حضور در جام جهانی است. درباره بیک‌زاده هم باید بگویم که آخرین نظر کی‌روش این است که بیک‌زاده آمادگی خوبی دارد اما در تمرینات باید شرایطش زیر نظر باشد. البته ترکیب تیم ملی در اختیار کی‌روش است و کسی در کار او دخالت نمی‌کند. او شاید از بازیکنی استفاده کند که کسی پیش‌بینی‌اش را نمی‌کرده اما همانطور که گفتم کی‌روش مستقل است.

نبی همچنین درباره شایعه فعالیت صهیونیست‌ها در دیدار ایران برابر آرژانتین گفت: به هر حال مطمئن هستم با حضور ایرانی‌ها در ورزشگاه، نقشه‌ای که شاید بیگانگان کشیده‌اند نقش بر آب می‌شود.

منبع: ایسنا

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...