نسخه چاپی

نظر داور معروف درباره قضاوت نیشی مورا

ماركوس مرك گفت: این قاضی ژاپنی نباید برای مسابقه افتتاحیه انتخاب می شد.

بازی برزیل و کرواسی با نتیجه 1 – 1 مساوی دنبال می شد که داور ژاپنی این دیدار پنالتی بسیار مشکوکی به نفع میزبان اعلام کرد و برزیل 2 – 1 جلو افتاد.

بحث های فراوانی در مورد تصمیم گیری نیشی مورا در مورد آن صحنه روی داده است. در همین حال مارکوس مرک، داور معروف و سابق فوتبال اعتقاد دارد که این قاضی ژاپنی نباید برای مسابقه افتتاحیه انتخاب می شد.

او در گفت و گو با سایت بین المللی گل گفت: کرواسی فوق العاده بود، این بازی، یکی از بازی های بزرگ بود، اما این ضربه پنالتی در چنین بازی مهمی هرگز نباید رخ می داد. این بازی افتتاحیه جام جهانی است، نباید چنین اتفاقی می افتاد.

من هم به عنوان یک فوتبال دوست بسیار ناراحت هستم. داور ژاپنی کمتر باید مورد سرزنش قرار بگیرد، او واقعا خوب است، چون او مجوز قضاوت در بازی های جام جهانی را گرفته است، اما باید بررسی می شد که آیا او استانداردهای لازم برای قضاوت دیدار افتتاحیه را داشت یا خیر.

با توجه به عدم تجربه و بدتر از آن نحوه حرکاتش در زمین، من به یاد ندارم که داوری بعد از سوت از دست بازیکنان فرار کند، این شرم آور است! سوال ما از کمیسیون ها و فیفا این است، آیا عملکرد داور ژاپنی باید مورد انتقاد قرار بگیرد یا نه!

منبع: سایت گل

۱۳۹۳/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...